Chlapíkům z tuningové dílny N2a Motors se podařil opravdu unikátní kousek. Nový Chevrolet Corvette C6 se stal základ pro opravdu bizarní exemplář. Karoserie odkazuje na kousky, které se prodávaly v 50 letech a celek opravdu stojí za to.
Slyšeli jste někdo o tuningové firmě N2a Motors? Já se čestně přiznám – neslyšel. Dosud.
Nyní představila opravdu zajímavý koncept kombinující modernu s klasikou. Jak?
N2a vzala techniku současné Corvetty a kompletně ji odstrojila. Nová je totiž především karoserie.
Ta je inspirována dvěma klasikami let padesátých, jde o Chevrolet Impalu ‘58 a ‘59 na zádi a Chevrolet Bel Air ‘57 na předku. Právě charakteristické tvary karoserie, které tak vychází z retra, dělají tento tuning zajímavý.
Pod kapotou má zákazník možnost volby z agregátů, které používá současná Corvetta, připlatit je možné téměř za cokoliv.
A co za to? Bratru 135 tisíc dolarů, v současném kursu příjemných 2 miliony a 370 tisíc k tomu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.