Gemballa si s většinou svých tuningů pořádně vyhraje a auta, která projdou branou závodu, jsou dotažena do extrému. Extrémům se nevyhnulo ani Porsche 911 turbo a hádejte jaký výkon asi bude mít verze GTR 800...
Tak kolik? 800? Slabá káva... Rovnou 850. Ano, z bloku Porsche 911 turbo se podařilo dostat 850 koní. Jak na to?
Jako první přišlo na řadu převrtávání objemu. Ten se zvětšil na 3,8 litru. Původní turbodmychadla nahradila dvojice Garettů a všechno završilo mnoho dalších menších změn.
To celé dohromady znamená 850 koní a 935 Nm točivého momentu.
Přenos na silnici dostaly za úkol devatenáctipalcové pneumatiky Yokohama.
Samozřejmostí je i optický paket, na první pohled je patrné nové vykreslení předních světlometů, rozšířené blatníky s přívodem vzduchu k brzdám a obří křídlo na zádi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?