Cadillac v Detroitu představil vizi budoucího menšího kupé CT. „Malý“ Caddy se má k světu a vypadá velmi dobře. Ostatně, podívejte se sami.
Vzhled je hlavní doménou tohoto sporťáčku. Po vzoru ostatních Cadillaců je řádně hranatý a trochu futuristický.
Koncept má pouze dvoje dveře, ale v interiéru zůstala zachována 4 místa, ačkoliv jde jen o koncepci 2+2. Dle fotek to ale ani s prostorem vzadu nevypadá nejhůř.
Pod kapotou je šestiválec o objemu 3,6 litru, výkon je 304 koní.
Do interiéru přibyly nové sedačky od renomovaného Recara, ale auto jako celek vypadá téměř připraveno do výroby. Ta sice zatím není potvrzena, ale určitě by mne nepřekvapila. A je na co se těšit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.