Ferrari nedávno představilo jeden ze svých konceptů - malý a lehký sporťák Ferrari Millechili. Ačkoliv se v budoucnu nepředpokládá jeho sériová výroba, je koncept zajisté zajímavý, a to především díky skutečnosti, že jistým způsobem nastiňuje, kam se design vozů Ferrari bude ubírat.
Jak je zřejmé již z přiložených fotografií, nejde o dotažený koncept, ale spíše o maketu. Kola jsou jen pomalované válce, měřítko není 1:1 ... ale zajímavě se jeví fakta, která představení konceptu provází.
Tak především je to údaj o pohotovostní hmotnosti vozu - skutečný koncept by měl vážit pouhopouhou jedinou tunu! Možná se Ferrari chystá jít s dobou a představit efektivnější a k životnímu prostředí přívětivější vozy, ale spíše se dá očekávat, že snížení pohotovostní hmotnosti bude mít za následek patřičné zlepšení agility a dynamických schopností vozu, stejně jako by mělo umožnit vyšší rychlosti při průjezdu zatáčkami.
Neméně zajímavou je informace o použitém typu pohonu. Má jít o hybridní technologii, která však nebude sloužit jen k nižší spotřebě, ale především má pomoci k tomu, aby ani v okamžicích řazení vůz nepřestával zrychlovat - jednoduše má zajistit neustálý přísun točivého momentu. A to je vlastnost, kterou u sportovního vozu každý fanoušek ocení ...
Zdroj: Ferrari
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.