Hartge Hunter - když tuning přeje terénu

Marek Litzman, 28. prosince 2007, 07:01 Google+

Když se řekne tuning, většina se představí supervýkonná nadupaná auta ideálně se vstřikováním oxidu dusíku (slavný NOS) a přítlačná křídla, která, vzhledem ke své velikostí, přitláčí vůz k zemi spíše vlastní hmotností než aerodynamikou. Ale jde to i jinak.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hunter

Hunter | foto: Hartge

Sdílejte článek

Hartage ukázal, že umí tunit auta i jinak. Jeho nejnovější tuning totiž na silnici nemá téměř žádné ambice.

Nejmenší SUV od BMW, X3, totiž přetvořil k obrazu terénnímu. A začal od pneumatik.

Místo silničních treter, typických pro standardní X3, má Hunter pořádná bagančata. Výrazný vzorek je pro terén základem úspěchu.

Podvozek je nyní odolnější, pár železných traverz už snese nejednu ránu. Totéž platí o předním nárazníku.

Ovšem aby těch ran nebylo příliš, Hunter stojí na špičkách, jeho světlá výška totiž vzrostla na slušných 23 cm, čímž se dotahuje na terénně určená SUV, popřípadě i na civilně myšlené offroady jako Land Rover Discovery.

Brodivost je velmi slušných 50 cm, kříživost náprav je 63 stupňů a maximální stoupavost 48 stupňů. Nutno podotknout, že především na stoupavosti má lví podíl vhodné obutí.

Avšak výkon se hodí i v terénu. Hartage úpravou řídící jednotky posílil dvojici dieselových motorů, jeden třílitr dostal oproti původním 218 hned 253 koní, druhý třílitr si polepšil z 286 na 355 koníků.

Hartage samozřejmě nabízí mnoho dalších možností vylepšení.

Vytisknout

Diskuze: Hartge Hunter - když tuning přeje terénu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Co přivezl Santa ve svém kamionu?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud