Hartage ukázal, že umí tunit auta i jinak. Jeho nejnovější tuning totiž na silnici nemá téměř žádné ambice.
Nejmenší SUV od BMW, X3, totiž přetvořil k obrazu terénnímu. A začal od pneumatik.
Místo silničních treter, typických pro standardní X3, má Hunter pořádná bagančata. Výrazný vzorek je pro terén základem úspěchu.
Podvozek je nyní odolnější, pár železných traverz už snese nejednu ránu. Totéž platí o předním nárazníku.
Ovšem aby těch ran nebylo příliš, Hunter stojí na špičkách, jeho světlá výška totiž vzrostla na slušných 23 cm, čímž se dotahuje na terénně určená SUV, popřípadě i na civilně myšlené offroady jako Land Rover Discovery.
Brodivost je velmi slušných 50 cm, kříživost náprav je 63 stupňů a maximální stoupavost 48 stupňů. Nutno podotknout, že především na stoupavosti má lví podíl vhodné obutí.
Avšak výkon se hodí i v terénu. Hartage úpravou řídící jednotky posílil dvojici dieselových motorů, jeden třílitr dostal oproti původním 218 hned 253 koní, druhý třílitr si polepšil z 286 na 355 koníků.
Hartage samozřejmě nabízí mnoho dalších možností vylepšení.