Nová Škoda Fabia je ve znamení netradiční reklamy. A to nejen u nás.V předvánoční čas jsme mohli v televizi vidět reklamu na novou Fabii představenou jako dort.
Aktéři v této reklamě před naším zrakem doslova kousek po kousku, motor po blatníku, poskládali celou Fabii z cukrářského piškotu, čokolády a podobných dobrot. Fabia byla tak doslova k nakousnutí.
Poprvé viděli tuto reklamu ve Velké Británii. A jak se zdá, Škoda se i nadále neomezí jen na tradiční automobily, které nejčastěji projíždí městem nebo krajinou.
Austrálie se totiž nechala hned inspirovat a postavili si v reklamě Octavii RS z písku. Na výrobu spotřebovali celkem 60 tun materiálu a nezapomněli ani na takové detaily jako je například motor nebo palubní deska.
Uvidíme, zda-li se takové reklamy dočkáme na Octavia v létě i u nás.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.