Být za volantem atraktivní blondýnkou, tajemnou černovláskou nebo vášnivou rusovláskou, může mít občas své výhody… Alespoň někteří řidiči si to myslí.
Policisté jsou však stále náročnější a dlouhé řasy a vlasy, spolu s hluboký výstřihem často už nestačí. Situaci kráskám značně komplikuje bodový systém, protože přehlédnout nějaký přestupek je dnes mnohem těžší než dříve.
Pokud máte štěstí na upřímného policistu, přizná vám, že se často setkává s atraktivními řidičkami, které se snaží svých půvabů zneužít a usmlouvat pokutu. Pokud máte ještě větší štěstí na ještě upřímnějšího policistu, pak vám přizná, že za telefonní číslo či pozvání na kávu, už párkrát oko přimhouřil a někdy doslova i zavřel.
Co je však pro atraktivní slečnu největší pohromou je, když ji zastaví za přestupek žena -policistka. Na tu, alespoň většinou, úsměvy ani dlouhé pohledy neplatí. Spravedlnost nakonec možná dostihne všechny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.