911 turbo posloužila jako základ jedné z nejextrémnějších úprav. 9ff původní Porsche kompletně přestavělo, aby nechala vzniknout monstru s tisíci koni pod kapotou.
Maximální rychlost Veyronu pravděpodobně nedala konstruktérům spát, takže řádně vytuněná novinka by měla překročit maximální rychlost 407 km/h.
Může za to motor o objemu 4,2 litru a výkonu, držte se, 987 koní. To je 235 koní na litr objemu. K tomu se přidává i točivý moment 964 Nm.
Dobrých hodnot dosahuje i hmotnost, auto totiž váží jen 1,3 tuny. To vše díky rozsáhlému použití karbonu a kevlaru.
Karoserie je o 30 cm delší a o 12 cm nižší. Díky propracované aerodynamice nejsou potřeba žádné nadbytečné spoilery, nic tak nekazí skvělý dojem z ladných křivek.
Cena každého z dvaceti vyrobených exemplářů bude přesahovat v přepočtu 15 milionů korun.