Řidiči z Prahy 3 a 7 jsou právem naštvaní. Koupili si drahé parkovací karty, ale nemohou je využívat.
Smlouvy na parkovací automaty totiž zatím nejsou stále podepsány. Bude to trvat ještě minimálně tři týdny nebo také možná i několik měsíců. Provoz parkovacích automatů byl zbržděn firmou A.S.A, která byla neúspěšným uchazečem o tuto zakázku a podala stížnost na průběh výběrového řízení.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže sice už rozhodl, že pražský magistrát nepochybil, předběžné opatření uzavření smluv ale nezrušil, protože společnost A.S.A má ještě právo se proti rozhodnutí odvolat.
Parkovací automaty, které měly být v provozu už od října, tak možná začnou fungovat až 1.dubna. A řidiči, kteří si už dříve zakoupili parkovací kartičky, si je zatím mohou nechat leda tak na ozdobu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.