Peugeot představil nový koncept s trochu podivným jménem Bipper Beep Beep. Co nabízí?
Jsou zkrátka díla, která nemají žádně větší ambice, než být samy pro smích. Právě tak dopadla chuděra dodávka Bipper.
Peugeot se rozhodl že je třeba oslavit své úspěchy ve vytrvalostním závodě Le Mans. Vzal si proto dodávku Bipper a lehce ji přetvořil. Beep Beep, jak se nyní jmenuje, dostala nová kola o průměru 18 palců se zajímavým černým lakováním s červenými doplňky.
Kolům sekunduje nová barva karoserie, červená, černa a bílá kombinace má evokovat závodní speciál.
Vzhledem k tomu, že závodní speciál 908 HDi FAP obsahuje dieselový motor, ani Beep Beep nemohl být jiný. Bohužel, záměr se trochu nezdařil.
I přes nízkou průměrnou spotřebu je výkon vozu, který má připomínat okruhové závody, žalostný. 70 koní neuspokojí ani průměrného důchodce jedoucího pro vajíčka do sousední vesnice, natož závoduchtivého řidiče.
Nu což, zajímavý pokus, ale nezdařil se. Příště a lépe, prosím!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.