Někomu se zdá málo i sériový výkon Audi Q7 4,2 TDI. A právě pro takové zájemce připravila německá tuningová společnost B&B, sídlící v městečku Siegen, dvě možné úpravy, zvyšující výkony tohoto nového modelu automobilky Audi.
První stupeň úprav navyšuje výkon motoru na hodnotu 268 kW/365 koní, přičemž točivý moment vzroste na 850 Nm. Druhá úroveň úprav výkonu tohoto krásného vozu třídy SUV pak znamená výkon 290 kW/395 koní a točivý moment 900Nm. S takovým výkonem zrychlí Audi Q7 4.2 TDI z klidu na 100km/h za sedm sekund a dosáhne maximální rychlosti přes 240km/h.
Pro Audi Q7 však nenabízí B&B pouze úpravy výkonu motoru. V nabídce je rovněž celá řada kol z lehkých slitin o průměru 20", 22" a 23". Každé kolo je navíc vybaveno krytem středu z nerezové oceli leštěné do vysokého lesku. Tato kola vhodně zlepšují stabilitu vozu a zlepšují tak nejen jeho každodenní užitnou hodnotu a použitelnost, ale také jeho "zářivý vzhled". Kola lze obout do pneumatik o rozměru až 315/25 R23.
Také podvozek Audi Q7 lze vhodně upravit. V nabídce je speciální úprava vzduchového odpružení vozu, díky níž je dosaženo snížení jeho světlé výšky až o 50mm. Tato modifikace vede k bezpečnější jízdě po zpevněných cestách a lepším jízdním zážitkům na silnice, ačkoliv současně zhoršuje průchodnost vozu terénem. Kdo by se však s tuningovým autem vydával do terénu ...
Celý tuningový program je doplněn aerodynamickými díly karoserie, kterých je celých 16 - počínaje předním a zadním spoilerem, přes větší lemy blatníků až po střešní spoiler - to vše s exkluzivní povrchovou úpravou vhodně doplňuje program B&B proi Audi Q7.
Zdroj: B&B
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.