Časopis AutoDesign&Styling vyhlásil anketu o nejlepší design sériově vyráběného vozu a nejlepší design roku 2007 mezi koncepty.
Celkem bylo nominováno 29 konceptů a 36 sériových automobilů. O pořadí rozhodovala porota, která byla složená ze čtyřiadvaceti nezávislých designérů, motoristických novinářů a odborníků na automobilový průmysl.
A ti se usnesli, že v kategorii sériových vozů je nejhezčí Volvo C30. Jen o kousek uniklo první místo Fiatu 500 a jako třetí skončilo Maserati GranTurismo.
Mezi koncepty prvenství získala Mazda Taiky. Druhé místo obsadil Citroen C-Cactus a na třetí příčce skončil opět Citroen, ale tentokrát koncept C5 Airscape.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.