Časopis AutoDesign&Styling vyhlásil anketu o nejlepší design sériově vyráběného vozu a nejlepší design roku 2007 mezi koncepty.
Celkem bylo nominováno 29 konceptů a 36 sériových automobilů. O pořadí rozhodovala porota, která byla složená ze čtyřiadvaceti nezávislých designérů, motoristických novinářů a odborníků na automobilový průmysl.
A ti se usnesli, že v kategorii sériových vozů je nejhezčí Volvo C30. Jen o kousek uniklo první místo Fiatu 500 a jako třetí skončilo Maserati GranTurismo.
Mezi koncepty prvenství získala Mazda Taiky. Druhé místo obsadil Citroen C-Cactus a na třetí příčce skončil opět Citroen, ale tentokrát koncept C5 Airscape.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.