Pokud neradi jezdíte mezi auty a marně vyhlížíte volné místo na parkování nebo později zase hledáte, kde jste to auto vlastně zaparkovali, pak se vám bude líbit parkovací systém, který zavedli na letišti v Londýně.
Nový parkovací systém pomůže řidičům najít volné místo k parkovaní ale potom také snadno zaparkované auto najít. Na parkovišti je zabudován systém šipek, které se rozsvítí a budou vás navigovat k nejbližšímu volnému parkovacímu místu. Když se budete k vozidlu vracet, stačí když parkovací kartičku přiložíte do malého zařízení na parkovišti. Na jeho displeji se vám přesně rozsvítí poloha vašeho auta.
Londýnské letiště je prozatím jediné na světě, které se může tímto inteligentním parkovištěm pochlubit. Nám nezbývá než doufat, že něco podobného zavedou i u nás
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.