Volkswagen Golf RaVe 270 - audio nebo motor?

Marek Litzman, 3. prosince 2007, 07:04 Google+

Autoshow v Essenu je tím nejlepším místem pro představení speciálního Golfu RaVe 270.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf RaVe 270

Golf RaVe 270 | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Nejprve RaVe 270 dostalo upravenou designovou sadu nárazníků. Od běžného Golfu Variant se příliš neliší, ale těch několik detailů podporuje dravost a dozajista vylepšuje vzhled. Ten ale není tím hlavním.

Zajímavější je obsah prostoru pod přední kapotou. Na všechna 4 kola se rozvádí síla, kterou generuje nejsilnější čtyřválec v historii Volkswagenu a zároveň druhý nejsilnější motor jaký kdy Golf dostal. Tím nejsilnějším byla speciální verze W12.

270 koní je obsluhováno převodovkou DSG a zajímavé je, že i přesto dosáhne dvoulitrový turbomotor z Golfu GTI spotřeby jen 9 litrů na 100 km.

To ovšem pouze v případě když řidič nevyužívá svojí audioaparatury. Právě ta je tou opravdovou zajímavostí tohoto vozítka.

Sumární výkon jen subwooferů - 1400 W - docela dobře vysvětluje potřebu nasazení takto výkonného motoru. Ve voze je instalováno 13 reproduktorů, přičemž hlavní subwoofer má výkon celých 880 W. Další dva subwoofery jsou 250wattové. Vzadu jsou navíc dvě 12palcové LCD obrazovky.

Zkrátka ve Wolfsburgu se snažili. O sériové výrobě takto hudebně vyladěného vozu a takto výkonově vyladěného motoru se zatím automobilka vyjadřuje velmi zdrženlivě.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf RaVe 270 - audio nebo motor?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Policie ČR

Gentleman roku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud