Pokud nemáte ještě program na dnešní sobotu, tak teď už ho máte. V Praze ve Veletržním paláci se koná výstava luxusních vozidel a motocyklů.
Výstava probíhá od čtvrtka, ale široké veřejnosti bude přístupná především v sobotu. K vidění zde bude limitovaná edice vozů Lamborghini nebo Volkswagen Phaeton v hodnotě 2,5 milionu eur (asi 66 milionů korun). Mezi další skvosty vystavené na této akci jsou Ferrari 430 Scuderia, Lamborghini Gallardo Superleggera, novy Fiat 500 a vozy značek Bentley, Jaguar nebo Maserati.
Prostor dostanou i luxusní značky motocyklů. Uvidíte Harley Davidson, Moto Guzzi nebo Vespa a další.
Součástí výstavy bude i přehlídka produktů z oblastí luxusního životního stylu. Mezi výrobce vystavovaných produktů patří Bang & Olufsen, Frey Wille, Moser nebo High-End Audio Studio, které vystaví gramofon v hodnotě 2,5 milionu korun českých.
První dva dny výstavy byl v oběhu omezený počet vstupenek a akce byla přístupná především VIP hostům, ale v sobotu se po celý den otevřou brány široké veřejnosti. Cena za tuhle luxusní podívanou je vstupenka v hodnotě 270 korun českých
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.