Až se proti vám po silnici budou řítit sáňkaři, tak už se ničemu nedivte. To se jen teenageři baví..
Mezi mládeží se rozšířil nový druh zábavy. Policisté nad mladými hazardéry jen kroutí hlavou a nedovedou si s nimi poradit. Novodobé sáňkaře nic neodradí, ani obavy z problémů s policií. Adrenalin jim za to stojí.
Princip nového stylu sáňkování je jednoduchý. Zapřáhnete sáňky za auto, to se rozjede a sáňkaře táhne po silnici za sebou. Takto jezdí dokonce i během běžného provozu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.