Fiat oznámil ceny za svůj stylový retromodel 500. A nezní vůbec špatně, základ dostanete již od čtvrtmilionu.
Již v základu, který je pojmenován Naked, kupující dostane dvojici airbagů, ABS a EBD.
Druhou v řadě je výbava Pop, která za příplatek 20 tisíc dostane mimo výběru ze širší palety motorů i boční a hlavové airbagy a pro řidiče i airbag kolenní. Elektrické ovládání oken a zrcátek, centrální zamykání a autorádio s CD, to jsou jen další prvky komfortní výbavy.
Za 280 tisíc tak lze mít slušně vybavený Fiat 500 se skvělým designem již v základu. Pouze klimatizace je za příplatek 25 tisíc korun.
Pro přehlednost přidávám ještě malou tabulku s přehledem cen za jednotlivé motorizace a výbavy.
1,2 1,4 1,3 Multijet Naked 259,900,- - - Pop 279,900,- 329,900,- 329,900,- Lounge 329,900,- 379,900,- 379,900,- Sport 329,900,- 379,900,- 379,900,-
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?