 
            Ferrari poodhalilo své plány s nástupcem dnes již legendárního Enza.N ástupce bude menší, lehčí a na štíru nebude ani s výkonem. Ačkoliv V12 již pod kapotou nebude.
Technický ředitel Ferrari, Roberto Fedeli, v rozhovoru pro magazín Autoweek prohlásil, že vhodnou pohonnou jednotkou pro připravovaného nástupce Enza by mohl být vidlicový osmiválec s přeplňováním.
Ačkoliv v současné době běží program FXX, kdy „testovací“ závodní vozy jezdí s motory V12 o objemu 6,2 litru, tyto agregáty poslouží pravděpodobně jen jako studnice řešení, nikoliv jako základ pro další sériové pohonné jednotky.
Vzhledem k tomu, že EU tlačí i Ferrari ke snižování emisí, připravovaný supersport by mohl být zářnou ukázkou takového postupu.
Novinka, která přijde na trh někdy kolem roku 2012 by měla vážit jen něco přes tunu a jako pohon by mohla sloužit jednotka V8 přeplňovaná turbem. Ferrari je totiž přesvědčeno, že právě to je ideální kompromis mezi velikostí, hmotností, výkonem a objemem. Říká se, že takto by mohl supervůz dosáhnout podobného poměru výkon/hmotnost jako speciály FXX.
Takovouto konstelaci navíc Ferrari nepoužije poprvé. Již slavná F40 vyráběná na začátku 90. let měla přeplňovanou V8.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?