Po nejvějším SUV Touareg představuje německá automobilka se třemi V ve znaku R designový paket i pro menší SUV Tiguan.
Essen Motor Show, to je to pravé místo pro představení tuningového paketu. Volkswagen nezaváhal a paket s názvem R představí právě zde.
R line je určena pro zákazníky, kteří by rádi vzhled ostrých modelů s písmenem R, tedy například Golf R32 či Passat R36, avšak o přidaný výkon nemají zájem, nebo se jim zkrátka za něj nechce platit.
Tiguan doplní řadu R modelů, Golf, Passat, Touran a Touareg.
Další detaily zatím nejsou známy, po představení vozu v Essenu vám však jistě přineseme další informace.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.