Porsche vzpomíná na doby dávno minulé a to limitovanou sérií modelu Boxster.
Pěkných 1960 vozů bude vyrobeno jako hold slavnému Porsche 718 RS 60, které si zasloužilo uznání v mnoha vytrvalostních závodech.
Jako připomínka na něj bude vyrobena limitovaná edice, která oproti sérii dozná několika úprav. Tou nejviditelnější je bezesporu změna předního nárazníku, který je původem z příplatkové sportovní sady. Devatenáctipalcová kola jsou distančními podložkami odsunuty dále od sebe.
Méně viditelný je nový výfukový systém, který otevřeném Boxsteru dodal několik koníků navíc, nyní je jich 303. O pravý sportovní zážitek se stará jinak příplatkový PASM, systém aktivních tlumičů.
Nádherně vypadá kokpit řidiče, který je vyveden v červené, kůži se stejnobarevnou střechou. Možná je však i šedo-černá kombinace.
Máte-li zájem, připravte si cca 1,75 milionu korun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.