který tomuto sedanu dodává speciální sportovní nádech a díky o 35 mm snížené světlé výšce ještě více zlepšuje jízdní výkony vozu. Kit podvozku je k dispozici rovněž pro Audi A4 s balíčkem S-Line. V tomto případě dochází ke snížení světlé výšky vozu o přibližně 25 mm ve srovnání se standardními modely.
Celý komplet doplňují ráfky o průměru 18 a 19 palců, které perfektně a takřka bezezbytku vyplňují otvory pro kola a dále zdůrazňují dynamický dojem při pohledu na boční siluetu automobilu. Ale tato kola neztěžují ovladatelnostvozu , naopak, zlepšují zlepšují kontakt vozu s povrchem silnice - a to i na površích, které nejsou hladkým asfaltem závodního okruhu. H&R, sídlící v Lennestadtu, nabízí dále možnost montáže kol pomocí jediné rychloupínací matice po vzoru závodních speciálů, což ještě více přispívá k agilitě a ovladatelnosti.
Výše zmíněné prvky lze pak už jen vyšperkovat pomocí volitelných sportovních stabilizátorů H&R. Ty dále zlepšují vlastnosti modelu A4 při dynamické jízdě v zatáčkách, které by se měly blížit vlastnostem kompaktních sportovních vozů. Se všemi těmito úpravami, projíždí Audi A4 zatáčkami s precizností, která až bere dech.
Navíc připravil H&R speciální hliníkové vymezovací podložky kol TRAK+, které umožňují rozšířit rozchod kol a tak zlepšit stabilitu vozu při zatáčení i zvětšit odstředivou sílu, působící při každé změně směru. Širší rozchod také redukuje přetáčivost a nedotáčivost vozu.
Nezanedbatelná je přitom váhová úspora těchto podložek, která dosahuje 70% ve srovnání s tradičními ocelovými podložkami - to udržuje neodpruženou hmotnost na minimu. H&R tak perfektně ladí s koncepcí Audi A4 a činí tento vůz ještě atraktivnějším.
Zdroj: H&R