Nové Audi A4 - výkonný a elegantní sedan - se od H&R dočkal atraktivního balíčku úprav. Balíčku, který ještě více zdůrazňuje dynamické linie a charakter tohoto vozu z Ingolstadtu. Součástí balíčku je mimo aerodynamických a estetických dílů rovněž kit podvozku H&R,
který tomuto sedanu dodává speciální sportovní nádech a díky o 35 mm snížené světlé výšce ještě více zlepšuje jízdní výkony vozu. Kit podvozku je k dispozici rovněž pro Audi A4 s balíčkem S-Line. V tomto případě dochází ke snížení světlé výšky vozu o přibližně 25 mm ve srovnání se standardními modely.
Celý komplet doplňují ráfky o průměru 18 a 19 palců, které perfektně a takřka bezezbytku vyplňují otvory pro kola a dále zdůrazňují dynamický dojem při pohledu na boční siluetu automobilu. Ale tato kola neztěžují ovladatelnostvozu , naopak, zlepšují zlepšují kontakt vozu s povrchem silnice - a to i na površích, které nejsou hladkým asfaltem závodního okruhu. H&R, sídlící v Lennestadtu, nabízí dále možnost montáže kol pomocí jediné rychloupínací matice po vzoru závodních speciálů, což ještě více přispívá k agilitě a ovladatelnosti.
Výše zmíněné prvky lze pak už jen vyšperkovat pomocí volitelných sportovních stabilizátorů H&R. Ty dále zlepšují vlastnosti modelu A4 při dynamické jízdě v zatáčkách, které by se měly blížit vlastnostem kompaktních sportovních vozů. Se všemi těmito úpravami, projíždí Audi A4 zatáčkami s precizností, která až bere dech.
Navíc připravil H&R speciální hliníkové vymezovací podložky kol TRAK+, které umožňují rozšířit rozchod kol a tak zlepšit stabilitu vozu při zatáčení i zvětšit odstředivou sílu, působící při každé změně směru. Širší rozchod také redukuje přetáčivost a nedotáčivost vozu.
Nezanedbatelná je přitom váhová úspora těchto podložek, která dosahuje 70% ve srovnání s tradičními ocelovými podložkami - to udržuje neodpruženou hmotnost na minimu. H&R tak perfektně ladí s koncepcí Audi A4 a činí tento vůz ještě atraktivnějším.
Zdroj: H&R
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.