Nové Audi A4 - výkonný a elegantní sedan - se od H&R dočkal atraktivního balíčku úprav. Balíčku, který ještě více zdůrazňuje dynamické linie a charakter tohoto vozu z Ingolstadtu. Součástí balíčku je mimo aerodynamických a estetických dílů rovněž kit podvozku H&R,
který tomuto sedanu dodává speciální sportovní nádech a díky o 35 mm snížené světlé výšce ještě více zlepšuje jízdní výkony vozu. Kit podvozku je k dispozici rovněž pro Audi A4 s balíčkem S-Line. V tomto případě dochází ke snížení světlé výšky vozu o přibližně 25 mm ve srovnání se standardními modely.
Celý komplet doplňují ráfky o průměru 18 a 19 palců, které perfektně a takřka bezezbytku vyplňují otvory pro kola a dále zdůrazňují dynamický dojem při pohledu na boční siluetu automobilu. Ale tato kola neztěžují ovladatelnostvozu , naopak, zlepšují zlepšují kontakt vozu s povrchem silnice - a to i na površích, které nejsou hladkým asfaltem závodního okruhu. H&R, sídlící v Lennestadtu, nabízí dále možnost montáže kol pomocí jediné rychloupínací matice po vzoru závodních speciálů, což ještě více přispívá k agilitě a ovladatelnosti.
Výše zmíněné prvky lze pak už jen vyšperkovat pomocí volitelných sportovních stabilizátorů H&R. Ty dále zlepšují vlastnosti modelu A4 při dynamické jízdě v zatáčkách, které by se měly blížit vlastnostem kompaktních sportovních vozů. Se všemi těmito úpravami, projíždí Audi A4 zatáčkami s precizností, která až bere dech.
Navíc připravil H&R speciální hliníkové vymezovací podložky kol TRAK+, které umožňují rozšířit rozchod kol a tak zlepšit stabilitu vozu při zatáčení i zvětšit odstředivou sílu, působící při každé změně směru. Širší rozchod také redukuje přetáčivost a nedotáčivost vozu.
Nezanedbatelná je přitom váhová úspora těchto podložek, která dosahuje 70% ve srovnání s tradičními ocelovými podložkami - to udržuje neodpruženou hmotnost na minimu. H&R tak perfektně ladí s koncepcí Audi A4 a činí tento vůz ještě atraktivnějším.
Zdroj: H&R
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?