Nové Audi A4 - výkonný a elegantní sedan - se od H&R dočkal atraktivního balíčku úprav. Balíčku, který ještě více zdůrazňuje dynamické linie a charakter tohoto vozu z Ingolstadtu. Součástí balíčku je mimo aerodynamických a estetických dílů rovněž kit podvozku H&R,
který tomuto sedanu dodává speciální sportovní nádech a díky o 35 mm snížené světlé výšce ještě více zlepšuje jízdní výkony vozu. Kit podvozku je k dispozici rovněž pro Audi A4 s balíčkem S-Line. V tomto případě dochází ke snížení světlé výšky vozu o přibližně 25 mm ve srovnání se standardními modely.
Celý komplet doplňují ráfky o průměru 18 a 19 palců, které perfektně a takřka bezezbytku vyplňují otvory pro kola a dále zdůrazňují dynamický dojem při pohledu na boční siluetu automobilu. Ale tato kola neztěžují ovladatelnostvozu , naopak, zlepšují zlepšují kontakt vozu s povrchem silnice - a to i na površích, které nejsou hladkým asfaltem závodního okruhu. H&R, sídlící v Lennestadtu, nabízí dále možnost montáže kol pomocí jediné rychloupínací matice po vzoru závodních speciálů, což ještě více přispívá k agilitě a ovladatelnosti.
Výše zmíněné prvky lze pak už jen vyšperkovat pomocí volitelných sportovních stabilizátorů H&R. Ty dále zlepšují vlastnosti modelu A4 při dynamické jízdě v zatáčkách, které by se měly blížit vlastnostem kompaktních sportovních vozů. Se všemi těmito úpravami, projíždí Audi A4 zatáčkami s precizností, která až bere dech.
Navíc připravil H&R speciální hliníkové vymezovací podložky kol TRAK+, které umožňují rozšířit rozchod kol a tak zlepšit stabilitu vozu při zatáčení i zvětšit odstředivou sílu, působící při každé změně směru. Širší rozchod také redukuje přetáčivost a nedotáčivost vozu.
Nezanedbatelná je přitom váhová úspora těchto podložek, která dosahuje 70% ve srovnání s tradičními ocelovými podložkami - to udržuje neodpruženou hmotnost na minimu. H&R tak perfektně ladí s koncepcí Audi A4 a činí tento vůz ještě atraktivnějším.
Zdroj: H&R
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.