Lamborghini podniklo zajímavé focení svého modelu Reventon spolu se stíhačkou
Automobilky se rády předhánějí v informacích, je-li jejich auto rychlejší než stáhačka. Závody obyčejně dopadají jasně, zkrátka proudový motor je proudový motor, ale promo je samozřejmě také potřeba.
Lamborghini svůj Reventon, o kterém designéři hrdě prohlašují, že je inspirován slavným letounem F18, nezavezl na letiště ani tak kvůli rychlostním testům, jako spíše kvůli nafocení velmi efektní série fotografíí. Ukažme si je.
Veškeré informace o novém Lamborghini Reventon včetně videa a rozsáhlé fotogalerie jsou na této adrese.
Ani Lamborghini si ale neodpustilo tradiční rychlostní souboje. Jak se dá předpokládat, hned po startu mělo navrch auto, ale jak zabral motor stíhačky, mohl se řidič již jen kochat vírem žhavých spalin za letadlem.
Zbývá snad ještě dodat, že Lamborghini Reventonu dělaly spolenost stíhačky Panavia Tornado.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.