Také Brabus nabízí úpravu nové C-classe

Jan Fiala, 26. listopadu 2007, 20:35 Google+

Rovněž dvorní úpravce značky Mercedes Benz, společnost Brabus, se rozhodla pro úpravu nového kombi Mercedesu třídy C. Pro tento vůz jse v nabídce řada úprav, počínaje tuningem dieselových i benzinových motorů, přes elegantní aerodynamické úpravy,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C - classe

C - classe | foto: Brabus

Sdílejte článek

litá kola o průměru až 19 palců a odpovídající úpravy podvozku, až po zákaznické úpravy interiéru.

Pro motory CDI nabízí BRABUS tuningové kity PowerXtra. Základní úpravou je kit D2 (III), který navyšuje výkon verze C 200 CDI o 39 koní/28,7 kW a točivý moment vzroste na hodnotu 385 Nm. Kit BRABUS D3 S pro verzi C 220 CDI dává motoru o 50 koní/36,8 kW více, nový výkon tak dosahuje 220 koní/ 162 kW. Špičkový točivý moment dosahuje 480 Nm.

Pro nejvýkonnější turbodiesel C 320 CDI je k dispozici kit D6 (III). S ním má motor výkon vyšší o 48 koní/35,3 kW. Maximum točivého momentu rovněž naroste, a to na hodnotu 590 Nm. S tímto výkonem potřebuje kombi se šestiválcovým dieselem pod kapotou ke zrychlení z klidu na 100 km/h pouhých 6,9 sekundy a maximální rychlost je obligátních 250 km/h.

Pro šestiválcové benzinové modely C 280 a C 350 je k dispozici tuning formou zvětšení zdvihového objemu motoru na 4,0l. Při úpravě šestiválec V6 dostává upravený klikový hřídel s delším zdvihem i vrtáním, a rovněž odpovídající větší písty. Čtyřventilová hlava válců je optimalizována pro lepší proudění směsi paliva a vzduchu a dotává speciální vačky. Vše doplňuje nově naprogramovaná řídící elektronika motoru a nerezový, vysokovýkonový výfukový systém s kovovými katalyzátory.

Čtyřlitr BRABUS 4.0 dává výkon 332 koní/244 kW a maximální točivý moment 420 Nm ve 4200 otáčkách za minutu, díky čemuž má pětidveřové kombi excelentní dynamické parametry: zrychlí z klidu na 100 km/h za 5,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 275 km/h.

V nabídce je uveden i čtyřkoncovkový sportovní nerezový výfuk BRABUS, který je k dostání nejen pro vozy s motorovým tuningem, ale také samostatně.

BRABUS na všechny své produkty nabízí záruku, a to buď na tři roky nebo na 100000 kilometrů.

Pro ještě lepší jízdní dynamiku nabízí BRABUS kombinace kol a pneumatik o průměru 17, 18 a 19 palců, a odpovídající sportovní úpravy podvozku Brabus, které snižují světlou výšku a sportovní stabilizátory. Největší kola jsou v designu BRABUS Monoblock VI, E nebo S. Jsou vyrobena z lehkých slitin v rozměru 8,5J x 19 pro přední nápravu - na kola se obouvají pneumatiky 235/35 ZR 19. Pro zadní nápravu jsou určena kola o rozměru 9,5J x 19 s pneumatikami 265/30 ZR 19.

Rovněž lze objednat vysokovýkonový brzdový systém BRABUS, který je k dispozici ve dvou verzích. Obě verze nabízejí maximální odolnost proti vadnutí a špičkovou schopnost zastavit vůz - obojí je na úrovni sportovních vozů.

Design BRABUS je synonymem pro sportovní eleganci. Kit aerodynamických úprav pro nové kombi třídy C na tuto tradici navazuje. Všechny komponenty nabízejí excelentní aerodynamické vlastnosti a precizní lícování na originální díly - vše bylo vyvíjeno v aerodynamickém tunelu. 
Přední spoiler BRABUS je osazen čtyřmi dodatečnými mlhovkami, což tomuto Mercedesu propůjčuje agresivní vzhled při pohledu zepředu. Ale to samozřejmě není vše - současně spiler redukuje aerodynamický vztlak na přední nápravě a optimalizuje směrovou stabilitu vozu.

Zdroj: BRABUS GmbH

Vytisknout

Diskuze: Také Brabus nabízí úpravu nové C-classe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Toyota

Nové technologie Toyota pro bezpečnější jízdu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud