Financovat nákup auta jde několika způsoby a záleží na individuálním případu, který způsob je pro vás v danou chvíli tím nejvýhodnějším.
Nejpopulárnějším způsobem financování je leasing. Většina společností dnes nabízí leasing s nulovým koeficientem, a to i při nízké akontaci. Nevýhodou je, že majitelem vozu je leasingová společnost. Pokud kupujeme ojeté auto, je nutné si dát pozor na výběr leasingové společnosti. Právě u ojetých vozů je navýšení výrazně vyšší než u nových vozidel. Na leasing si můžete pořídit auto, které je maximálně šest let staré. Proto leasing- jako možnost financování- při koupi ojetého vozu ani nedoporučuji. Při podpisu smlouvy zkontrolujte leasingový koeficient. Pokud koeficientem vynásobíte cenu auta, vyjde vám výsledná částka, kterou za auto zaplatíte.
Stále více je populární koupit si auto na spotřebitelský úvěr. Jeho výhoda, narozdíl od leasingu, je ta, že jste stále vlastníkem vozidla.Vyřízení úvěru je však mnohem složitější než u leasingu, kde vše vyřídíte během několika minut podpisem smlouvy. Nejlepší je zažádat o úvěr bezúčelový, kde se vás nebudou ptát, na co peníze potřebujete. Budete potřebovat potvrzení o příjmech, aby banka měl jistotu, že budete schopni úvěr splácet. Rozhodující je, aby vám po odečtení splátek zůstalo životní minimum. Dále však budete potřebovat nemovitost nebo osobu, která za váš úvěr bude ručit.
Asi nejlepším způsobem, jak financovat koupi auta, je zaplatit ho hotově. Jenže to bohužel není vždy možné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.