Carlsson upravil nový Mercedes třídy C

Jan Fiala, 25. listopadu 2007, 18:45 Google+

Carlsson věnoval svou pozornost tentokrát novému Mercedesu třídy C ve verzi kombi, a výsledkem jeho snažení je nová vizuální podoba i lepší dynamika tohoto upraveného vozu. Toho se podařilo dosáhnout množstvím úprav, které zahrnují elegantní aerodynamické díly,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C - classe

C - classe | foto: Carlsson

Sdílejte článek

výkonový kit, nová kola a vylepšený interiér. Výsledky úprav splňují ta nejvyšší očekávání ve smyslu požitku z jízdy a aktivní bezpečnosti. Carlsson C kombi je vůz, který splňuje to, co očekáváte již podle jeho vzhledu a papírových hodnot.

Síla dieselu zprostředkovaná pomocí kitu Carlsson C-Tronic

Kit Carlsson C-Tronic Diesel POWER nejnovější generace nabízí o 20% více výkonu a točivého momentu pro všechny dieselové motory Mercedes se vstřikováním common-rail od třídy A až po třídu S. Navýšení výkonových parametrů motorů pomocí doplňkové jednotky C-Tronic Diesel POWER se také projevuje ve znatelném zlepšení dynamických parametrů. Kit se skládá z řídící jednotky a adaptéru, pomocí kterého se tato jednotka jednoduše připojí ke standardní řídící jednotce motoru.

Carlsson C-Tronic CD 22 pro motory C/E 220 CDI

Nová generace kitu C-Tronic pro čtyřválcové motory CDI ve vozech tříd C a E nabízí navýšení výkonu o 34 koní. Nově tak motor dává výkon 204 kon í namísto původní hodnoty 170 koní a točivý moment narostl na hodnotu 480Nm namísto originální hodnoty 400 Nm. O vteřinu se zlepšilo se rovněž zrychlení 0-100 km/h; zrychlení 80 - 180 km/h se zlepšilo dokonce o 7 sekund.

Carlsson C-Tronic CD 32 pro motory 320 CDI

Carlsson C-Tronic CD 32 byl vyvinut pro vozy Mercedes Benz, vybavené základní verzí motoru 320 CDI. Navýšení výkonu dosahuje hodnoty 42 koní - výkon nově dosahuje 269 koní (narozdíl od standardní verze s výkonem 224 koní). Vzrostl i točivý moment, a to na hodnotu 612 Nm, jež je dosahována v širokém rozmezí 1600 až 2300 otáček. Neméně působivé je i zlepšení dynamických parametrů - zrychlení z klidu na 100 km/h se zlepšilo zhruba o vteřinu.

Aby byla zajištěna maximální bezpečnost jak pro řidiče, tak pro pohonnou jednotku, mají kity C-Tronic Diesel POWER implementovány korekční mapsy, jež garantují využití výkonových rezerv motoru pouze v případech, kdy jsou všechny parametry na optimálních hodnotách. To se týká například teploty chladicí kapaliny, kdy je extra výkon k dispozici pouze mezi 65°C a 100°C. Carlsson navíc poskytuje na kit C-Tronic tříletou záruku.

Podle Carlssona navíc z kitu C-Tronic těží i životní prostředí. Údajně má totiž snižovat spotřebu paliva o nezanedbatelných 10 procent.  O obdobnou hodnotu mají klesnout rovněž emise oxidu uhličitého
a oxidů dusíku NOx.

C-Tronic přirozeně také plní specializované požadavky, které vyžaduje provoz filtru pevných částic. A využívá k tomu i technologickou výhodu: Carlsson C-Tronic dokáže využít všech důležitých dat z filtru pevných částic, například tlak ve výfukovém potrubí či teplotu výfukových plynů, a při zvyšování výkonu motoru je použije rovněž pro zlešení emisních parametrů.

Zdroj: Calsson

Vytisknout

Diskuze: Carlsson upravil nový Mercedes třídy C

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Defender

Speciální edice Land Rover Defenderu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud