Carlsson upravil nový Mercedes třídy C

Jan Fiala, 25. listopadu 2007, 18:45 Google+

Carlsson věnoval svou pozornost tentokrát novému Mercedesu třídy C ve verzi kombi, a výsledkem jeho snažení je nová vizuální podoba i lepší dynamika tohoto upraveného vozu. Toho se podařilo dosáhnout množstvím úprav, které zahrnují elegantní aerodynamické díly,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C - classe

C - classe | foto: Carlsson

Sdílejte článek

výkonový kit, nová kola a vylepšený interiér. Výsledky úprav splňují ta nejvyšší očekávání ve smyslu požitku z jízdy a aktivní bezpečnosti. Carlsson C kombi je vůz, který splňuje to, co očekáváte již podle jeho vzhledu a papírových hodnot.

Síla dieselu zprostředkovaná pomocí kitu Carlsson C-Tronic

Kit Carlsson C-Tronic Diesel POWER nejnovější generace nabízí o 20% více výkonu a točivého momentu pro všechny dieselové motory Mercedes se vstřikováním common-rail od třídy A až po třídu S. Navýšení výkonových parametrů motorů pomocí doplňkové jednotky C-Tronic Diesel POWER se také projevuje ve znatelném zlepšení dynamických parametrů. Kit se skládá z řídící jednotky a adaptéru, pomocí kterého se tato jednotka jednoduše připojí ke standardní řídící jednotce motoru.

Carlsson C-Tronic CD 22 pro motory C/E 220 CDI

Nová generace kitu C-Tronic pro čtyřválcové motory CDI ve vozech tříd C a E nabízí navýšení výkonu o 34 koní. Nově tak motor dává výkon 204 kon í namísto původní hodnoty 170 koní a točivý moment narostl na hodnotu 480Nm namísto originální hodnoty 400 Nm. O vteřinu se zlepšilo se rovněž zrychlení 0-100 km/h; zrychlení 80 - 180 km/h se zlepšilo dokonce o 7 sekund.

Carlsson C-Tronic CD 32 pro motory 320 CDI

Carlsson C-Tronic CD 32 byl vyvinut pro vozy Mercedes Benz, vybavené základní verzí motoru 320 CDI. Navýšení výkonu dosahuje hodnoty 42 koní - výkon nově dosahuje 269 koní (narozdíl od standardní verze s výkonem 224 koní). Vzrostl i točivý moment, a to na hodnotu 612 Nm, jež je dosahována v širokém rozmezí 1600 až 2300 otáček. Neméně působivé je i zlepšení dynamických parametrů - zrychlení z klidu na 100 km/h se zlepšilo zhruba o vteřinu.

Aby byla zajištěna maximální bezpečnost jak pro řidiče, tak pro pohonnou jednotku, mají kity C-Tronic Diesel POWER implementovány korekční mapsy, jež garantují využití výkonových rezerv motoru pouze v případech, kdy jsou všechny parametry na optimálních hodnotách. To se týká například teploty chladicí kapaliny, kdy je extra výkon k dispozici pouze mezi 65°C a 100°C. Carlsson navíc poskytuje na kit C-Tronic tříletou záruku.

Podle Carlssona navíc z kitu C-Tronic těží i životní prostředí. Údajně má totiž snižovat spotřebu paliva o nezanedbatelných 10 procent.  O obdobnou hodnotu mají klesnout rovněž emise oxidu uhličitého
a oxidů dusíku NOx.

C-Tronic přirozeně také plní specializované požadavky, které vyžaduje provoz filtru pevných částic. A využívá k tomu i technologickou výhodu: Carlsson C-Tronic dokáže využít všech důležitých dat z filtru pevných částic, například tlak ve výfukovém potrubí či teplotu výfukových plynů, a při zvyšování výkonu motoru je použije rovněž pro zlešení emisních parametrů.

Zdroj: Calsson

Vytisknout

Diskuze: Carlsson upravil nový Mercedes třídy C

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Defender

Speciální edice Land Rover Defenderu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud