Nabídka tuningových dílů je nepřeberná. Kromě upravených disků kol, koncovek výfuků, nástavců prahů, chromovaných dílů interiéru, přítlačných křídel, spoilerů či mračítek mezi ně patří rovněž - v Česku dosti oblíbené - alternativní sdružené koncové svítilny.
Firma ip.pro. proto pro milovníky automobilového tuningu a majitele vozů Audi A4 sedan série B6 připravila tři typy koncových světel s technologií LED diod. Audi je známé tím, že jeho sedany představují obvykle nadčasový design, který neztrácí svou krásu ani s přibývajícími léty. A přesně to platí rovněž pro sedan Audi A4 série B6, který byl poprvé představen v roce 2001. Tento vůz si totiž i dnes uchovává svěží tvary, stejně, jako tomu bylo v době jeho uvedení na trh - i proto je v hledáčku zájmu mladých zákazníků kteří touží po voze, který by si následně tuningově upravili podle svých představ.
A právě tuto skupinu zákazníků chce společnost in.pro. oslovit svými novými sdruženými koncovými světly pro Audi A4, světly, která podtrhnou charakter a krásu vozu. Na výběr jsou tři verze světel v moderním designu LED technologie. Každému podle jeho chuti: kombinace rudé se zatmaveným překrytím, rudé s čirým překrytím, nebo celočirá světla. Každá verze designu disponuje osvětlením z LED diod, ačkoliv blikače, mlhovky a zpátečka jsou vybaveny nadále klasickými žárovkami. Ve všech designech však světla přitahují zaslouženou pozornost kolemjdoucích. Evidentní jsou rovněž ¨výhody tohoto technologického řešení. Narozdíl od klasických žárovkových světel jsou světla s LED diaodami nejen schopna životností konkurovat celkému vozu, protože není nutná občasná výměna prasklé žárovky, ale rovněž jsou bezpečnější, LED diody se rozsvítí mnohem rychleji než žárovky. Obzvláště patrné je to pro brzdová světla, především v situaci potřeby náhlého brzdění. Světlo LED diaod je rovněž jasnější, takže řidiči vozů za vámi jsou schopni je zaregistrovat a reagovat mnohem dříve, a to nejen ti bezprostředně za vaším vozem, ale i řidiči dalších vozů, kteří jasnější světlo zpozorují dříve díky pozorování situace skrze okna před nimi jedoucích automobilů.
Zdroj: in.pro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.