Nabídka tuningových dílů je nepřeberná. Kromě upravených disků kol, koncovek výfuků, nástavců prahů, chromovaných dílů interiéru, přítlačných křídel, spoilerů či mračítek mezi ně patří rovněž - v Česku dosti oblíbené - alternativní sdružené koncové svítilny.
Firma ip.pro. proto pro milovníky automobilového tuningu a majitele vozů Audi A4 sedan série B6 připravila tři typy koncových světel s technologií LED diod. Audi je známé tím, že jeho sedany představují obvykle nadčasový design, který neztrácí svou krásu ani s přibývajícími léty. A přesně to platí rovněž pro sedan Audi A4 série B6, který byl poprvé představen v roce 2001. Tento vůz si totiž i dnes uchovává svěží tvary, stejně, jako tomu bylo v době jeho uvedení na trh - i proto je v hledáčku zájmu mladých zákazníků kteří touží po voze, který by si následně tuningově upravili podle svých představ.
A právě tuto skupinu zákazníků chce společnost in.pro. oslovit svými novými sdruženými koncovými světly pro Audi A4, světly, která podtrhnou charakter a krásu vozu. Na výběr jsou tři verze světel v moderním designu LED technologie. Každému podle jeho chuti: kombinace rudé se zatmaveným překrytím, rudé s čirým překrytím, nebo celočirá světla. Každá verze designu disponuje osvětlením z LED diod, ačkoliv blikače, mlhovky a zpátečka jsou vybaveny nadále klasickými žárovkami. Ve všech designech však světla přitahují zaslouženou pozornost kolemjdoucích. Evidentní jsou rovněž ¨výhody tohoto technologického řešení. Narozdíl od klasických žárovkových světel jsou světla s LED diaodami nejen schopna životností konkurovat celkému vozu, protože není nutná občasná výměna prasklé žárovky, ale rovněž jsou bezpečnější, LED diody se rozsvítí mnohem rychleji než žárovky. Obzvláště patrné je to pro brzdová světla, především v situaci potřeby náhlého brzdění. Světlo LED diaod je rovněž jasnější, takže řidiči vozů za vámi jsou schopni je zaregistrovat a reagovat mnohem dříve, a to nejen ti bezprostředně za vaším vozem, ale i řidiči dalších vozů, kteří jasnější světlo zpozorují dříve díky pozorování situace skrze okna před nimi jedoucích automobilů.
Zdroj: in.pro.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.