Ford si pro autosalon v Číně připravil koncept Verve s karosérií sedan. Těš se, Číno, Ford ti otevře oči.
Podobně jako Mazda, i Ford chce zaútočit na sedanomilnou Čínu svými malými tříprostorvými vozy.
A používá k nenadálému útoku stejnou zbraň. Smrtelně krásný design. Ten vychází z konceptu Verve, který byl představen před několika měsíci na autosalonu ve Frankfurtu. Dravá příď dostala prodlouženého protějška, který v designu neztratil nic ze svých hatchbackovských ambicí.
Odvážím se tvrdit, že sedan vypadá ještě o píď lépe než hatchback. Další, v pořadí třetí verze by měla být údajně představena za dva měsíce na autosalonu v Dietoitu.
O konceptu nemáme příliš mnoho informací, věříme však v jeho výrobu. Poté, co jsme vám ukázali špionážní video nového Fordu Fiesta (zde), je jasné, že od konceptu k sérii není příliš daleko. Věříme, že i sedan má šanci uspět na trzích jak evropských, tak i asijských. V roce 2009 by se navíc Fiesta měla dostat i do USA, přičemž výroba v Evropě by měla začít již přibližně za rok.
Podívejte se na video, které zachycuje vznik konceptu Ford Verve hatchback. Psali jsme o něm zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.