Pokud se chystáte ještě koupit zimní pneumatiky, pak vězte, že rozdíly v cenách v prodejnách a v internetovém obchodu jsou opravdu velké.
V internetovém obchodu můžete pořídit běžné zimní pneu o 300 až 700 korun levněji než v pneuservisu. Pneumatiky vám dovezou až do domu, nejpozději do týdne, zdarma.
Pokud se zimní obutí na vaše auto rozhodnete stejně pořídit v pneuservisu a budete doufat, že nebudete muset zaplatit za přezutí, jste na omylu. I když si zimní pneumatiky pořídíte přímo v pneuservisu, a to v průměru za 1 400 korun českých, stejně zaplatíte za přezutí - od 400 korun do 1 000 korun českých. Jsou ale pneuservisy, které vám nabídnou v případě zakoupení zimních pneumatik slevu.
Ti, co chtějí ušetřit, se obrací na bazary. V současné době, ale většina bazarů má překvapivě vyprodáno. A to přestože odborníci před nákupem v bazaru varují. Zimní sadu vám sice prodají za 2 000 korun českých (tzn. 500 až 600 korun za kus), ale kvalitou si nemůžete být jisti. Staré pláště mohou být ztvrdlé a na ledových silnicích nedrží. Navíc nemůžete mít jistotu, kdo před vámi pneumatiky používal, a v jakém jsou skutečném stavu.
Pokud ještě nemáte přezuto, spěchejte, protože zima nepočká.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.