Rozmazlete v zimě sebe i své auto

Irena Ševelová, 11. listopadu 2007, 21:17 Google+

Zimní období je nepříjemné pro všechny řidiče. Existují ale možnosti, jak si zimu v autě zpříjemnit. Pravda, něco to hřejivé teplo stojí…

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Leon

Leon | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Vyhřívané sedačky
Jednou z nejoblíbenějších možností, jak si zpříjemnit zimní ráno v autě, je pořízení vyhřívaných sedadel. Dnes patří k nadstandardní výbavě každého moderního vozidla. Bohužel zabudovat topné tělíska do sedadel dodatečně, je téměř nemožné, takže na to myslete především při koupi nového vozu. Luxusní značky nabízí i možnost vytápění zadních sedadel. Takové vyhřívané sedadlo ve voze navýší jeho cenu o 10 tisíc korun českých.

Vyhřívaný volant
S vyhřívaným volantem jsme se mohli donedávna setkat jen u luxusních vozů. Nyní jej už nabízí i Opel a to i v kategorii nejmenších vozů. Za vyhřívaný volant společně se sedačkami zaplatíte například 8-11 tisíc v novém Opelu Corsa.

Vyhřívaní skla
Vyhřívané sklo nabízí běžně už několik značek automobilů. Patří například i k základní výbavě Škody Superb. Jemné drátky se postarají o rozpuštění námrazy na čelním skle. Doporučuji však nejdřív auto vyzkoušet, jestli vám toto vůbec vyhovuje. Řidiči s citlivým zrakem mají problém zaostřit!

Nadstandardní vytápění
Nikomu se asi nechce čekat, až se celé vozidlo vytopí. Alternativou řešení rychlého vytápění je – nezávislé topení. Občas ho automobilky nabízí přímo v autě, ale mnohem obvyklejší je dodatečná montáž. Ovladačem si snadno nastavíte teplotu a čas, kdy má být auto vyhřáté Takové nezávislé topení vás přijde například v Octavii na 23 tisíc, v Peugeotu se vejdete do 20 tisíc. Obrovské rozdíly nastanou v momentě, kdy si necháte topení nainstalovat dodatečně. Ceny za dodatečnou montáž se pohybují kolem 80 až 100 tisíc.

Vytisknout

Diskuze: Rozmazlete v zimě sebe i své auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Pro_cee'd

Jak neusnout za volantem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud