Většina Čechů je obvykle nevěrná v autě. To platí zvláště u krátkodobých a náhodných vztahů. A auto je právě proto druhým nejobvyklejším místem, kde váš partner bude hledat důkaz! Prvním zdrojem důkazů je samozřejmě mobilní telefon.
Na mobilní telefon většina záletníků myslí dopředu a pečlivě promazává paměť zpráv. Odstranění možných důkazů v autě naopak bývá podceňováno, a to se může stát osudným.
Auto prohledávají muži i ženy, když podezřívají partnera z nevěry. Rozdíl je v tom, že muži hledají důkazy nevěry ve vozidle své partnerky naprosto zbytečně. Ženy si totiž většinou užívají v autě svého milence. Logicky – muži naopak jsou nevěrní ve svém autě a proto především pro ně platí následující rady:
Jak zahladit stopy?
Pravidlo č. 1 – Pozor na sklopená sedadla. Ženy jsou na toto velmi citlivé a poznají sebemenší rozdíl. Snažte si je proto vždy vrátit do výchozí pozice.
Pravidlo č. 2 – Dlouhé blond vlasy na sedadle spolujezdce a následně i na zadním sedadle asi nepatří vašemu kolegovi z práce, že? No a proto je raději před příjezdem domů sesbírejte.
Pravidlo č. 3 – Zrádný parfém. Po schůzce s milenkou nikdy nejezděte hned vyzvednout stejným autem manželku. Pozná, že v autě byla cizí žena. Zde může obstát tvrzení, že jste vezli kolegyni z jednání, ale nelze se na to spolehnout. A když tuto výmluvu použijete několikrát, partnerka stejně začne žárlit na vaši imaginární kolegyni, kterou vozíte nějak podezřele často. Raději vyvětrejte parfém milenky a chvíli vyčkejte než vám do auta nasedne partnerka.
Pravidlo č. 4 – Zapadlý řetízek za zadní sedačkou - to nevěstí nic dobrého.Všímejte si, jestli vaše milenka vystupuje z auta se vším, s čím nastoupila. A pro jistotu ještě raději vozidlo prohlédněte.
Pravidlo č. 5 – Platí především pro vaši bezpečnost. Nikdy, ale pravdu nikdy, nezapomínejte zatáhnout ruční brzdu!!
Závěrečné pravidlo č. 6 - platí pro všechny záletníky v autě nebo i kdekoliv jinde. Víte, že když někdo chodí často na červenou, tak se mu s největší pravděpodobností stane, že ho jednou srazí auto? Tak pozor na to!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?