Většina Čechů je obvykle nevěrná v autě. To platí zvláště u krátkodobých a náhodných vztahů. A auto je právě proto druhým nejobvyklejším místem, kde váš partner bude hledat důkaz! Prvním zdrojem důkazů je samozřejmě mobilní telefon.
Na mobilní telefon většina záletníků myslí dopředu a pečlivě promazává paměť zpráv. Odstranění možných důkazů v autě naopak bývá podceňováno, a to se může stát osudným.
Auto prohledávají muži i ženy, když podezřívají partnera z nevěry. Rozdíl je v tom, že muži hledají důkazy nevěry ve vozidle své partnerky naprosto zbytečně. Ženy si totiž většinou užívají v autě svého milence. Logicky – muži naopak jsou nevěrní ve svém autě a proto především pro ně platí následující rady:
Jak zahladit stopy?
Pravidlo č. 1 – Pozor na sklopená sedadla. Ženy jsou na toto velmi citlivé a poznají sebemenší rozdíl. Snažte si je proto vždy vrátit do výchozí pozice.
Pravidlo č. 2 – Dlouhé blond vlasy na sedadle spolujezdce a následně i na zadním sedadle asi nepatří vašemu kolegovi z práce, že? No a proto je raději před příjezdem domů sesbírejte.
Pravidlo č. 3 – Zrádný parfém. Po schůzce s milenkou nikdy nejezděte hned vyzvednout stejným autem manželku. Pozná, že v autě byla cizí žena. Zde může obstát tvrzení, že jste vezli kolegyni z jednání, ale nelze se na to spolehnout. A když tuto výmluvu použijete několikrát, partnerka stejně začne žárlit na vaši imaginární kolegyni, kterou vozíte nějak podezřele často. Raději vyvětrejte parfém milenky a chvíli vyčkejte než vám do auta nasedne partnerka.
Pravidlo č. 4 – Zapadlý řetízek za zadní sedačkou - to nevěstí nic dobrého.Všímejte si, jestli vaše milenka vystupuje z auta se vším, s čím nastoupila. A pro jistotu ještě raději vozidlo prohlédněte.
Pravidlo č. 5 – Platí především pro vaši bezpečnost. Nikdy, ale pravdu nikdy, nezapomínejte zatáhnout ruční brzdu!!
Závěrečné pravidlo č. 6 - platí pro všechny záletníky v autě nebo i kdekoliv jinde. Víte, že když někdo chodí často na červenou, tak se mu s největší pravděpodobností stane, že ho jednou srazí auto? Tak pozor na to!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.