Podle čeho si kupujete automobil? Podle značky, typu nebo ceny? Jsou i takoví řidiči, kteří se nejdřív zaměří na velikost prostoru zadních sedadel…
Sex v autě přiznává 68% řidičů a ne vždy to skončí bez následku na vozidle. Pojišťovny proto zaznamenávají stále více případů, kdy se majitelé vozů doznali, že k poškození auta došlo při erotických hrátkách v něm. Zaměstnance pojišťovny proto už ani nepřekvapí případy, kdy se zaparkované auto ,,záhadně“ samo rozjelo.
Možná právě toto bylo motivací pro jednu britskou pojišťovnu, která v letošním roce provedla výzkum, jaké auto milenci nejčastěji používají. Zjistili, že pro erotické hrátky je nejvíce oblíbený Volvo Estate, který má velmi šikovně řešený zadní prostor. Na druhém místě se umístila dodávka Mercedes Benz Sprinter Van. Třetí příčka patří Volkswagenu Camper a na čtvrtém místě se umístilo BMW 3 Series Saloon.
Máte tato vozidla? Můžete slova pojišťovny potvrdit nebo si myslíte, že se v Británii zmýlili?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.