C30, nejmenší model Volva se prodává skvěle. Bude to ale stačit i na udržení prodejů?
Nejmenší model Volva je spíše stylovou záležitostí, než něčím, co by bořilo rekordy v praktičnosti. Přesto nebo možná díky tomu se prodává výborně.
Design je šit na míru třídveřové karoserii a Volvo zpočátku ani nepočítalo s tím, že by mohla být prodávána i verze s pěti dveřmi. Postoje se ale mění a Volvo cítí, že trh s takovýmito vozy je omezený, že značná část zákazníků žádá mimo stylu i praktičnost, resp. spojení obojího.
Právě proto se ve Volvu v současné době diskutuje nad prodlouženou verzi, která by měla pro každou řadu sedadel dvojici dveří. S největší pravděpodobností by se z C30 potom stal polohatchback-polokombi, v ohrožení by potom bylo i jméno, která by se tak mohlo změnit na V30.
Podobný styl není nic nového, chová se tak i Audi u svého A3/A3 sportback a nově i Mini u svého prodlouženého modelu Clubman.
Test Volva C30 si můžete na našem serveru přečíst zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.