Koupíte si ojeté auto, ale za krátký čas pochopíte, že jeho stav není takový, jak vám bylo prezentováno. Rozhodnete se znovu vydat do autobazaru a auto reklamovat. Jenže ouha, tohle může být velký problém.
Většina autobazarů s možnou reklamací počítá, ale moc se jim tato varianta nezamlouvá. Proto si to raději ošetří už ve smlouvě. Není výjimkou, že se tam můžete dočíst o tom, že vlastně na reklamaci ani nemáte právo.
Ve skutečnosti máte právo reklamovat vozidlo do 24 měsíců od chvíle, kdy jste ho koupili. Mnozí se ale zaleknou smlouvy a své právo ani nevymáhají. A to je velká chyba. Protože jakákoliv taková podmínka ve smlouvě je nezákonná a proto i neplatná!
Nejjednodušší přeci jen bude, vždy si důkladně pročíst smlouvu, a to ještě před jejím podpisem, případně nejasnosti nebo pochybná ustanovení konzultovat s odborníky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.