Koupíte si ojeté auto, ale za krátký čas pochopíte, že jeho stav není takový, jak vám bylo prezentováno. Rozhodnete se znovu vydat do autobazaru a auto reklamovat. Jenže ouha, tohle může být velký problém.
Většina autobazarů s možnou reklamací počítá, ale moc se jim tato varianta nezamlouvá. Proto si to raději ošetří už ve smlouvě. Není výjimkou, že se tam můžete dočíst o tom, že vlastně na reklamaci ani nemáte právo.
Ve skutečnosti máte právo reklamovat vozidlo do 24 měsíců od chvíle, kdy jste ho koupili. Mnozí se ale zaleknou smlouvy a své právo ani nevymáhají. A to je velká chyba. Protože jakákoliv taková podmínka ve smlouvě je nezákonná a proto i neplatná!
Nejjednodušší přeci jen bude, vždy si důkladně pročíst smlouvu, a to ještě před jejím podpisem, případně nejasnosti nebo pochybná ustanovení konzultovat s odborníky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.