Volvo vidí v ekologických vozech potenciál a proto nabídne jejich ucelenou řadu.
Před několika týdny jsme vám představili nový program Volva s názvem Efficiency. Ten byl prozatím demonstrován upraveným modelem C30, který s motorem 1,6 D dokázal stlačit spotřebu na 4,5 litru.
Volvo se rozhodlo, že z podobných projektů bude profitovat a proto představí úsporný verzi Efficiency nejen pro C30, ale i pro další, zatím nespecifikované modelové řady.
Zajímavé je, že nabídka na rozdíl od konkurence nebude vystavěna jen na úsporných naftách, ale zefektivněn bude i provoz motorizací přizpůsobených ke spalování E85, tedy směsi biolihu a benzínu.
Volvo se hodlá úspornému modelu i nadále věnovat. Díky optimalizaci všech prvků, tedy motorů, převodovek, pneumatik a dalších, bude zanedlouho možné si v každé modelové řadě vybrat úsporný vůz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.