Mitsubishi právě zveřejnilo ceny nového Lanceru. Pojďme se na ně podívat.
Nabídka bude začínat již na 450 tisících, což je velmi slušná cena. Motor 1,5 je navíc při svých 109 koních velmi úsporný, vezme si jen 6,4 litru benzínu na 100 km v kombinovaném režimu.
Všechny výbavy obsahují 7 airbagů, ABS, systém kontroly trakce a stabilizace (s výjimkou motorizace 1,5 Inform), Isofix, manuální klimatizaci, palubní počítač, všechna okna elektricky ovládaná, výškově stavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrku, rádio s CD a MP3 a v základu 4 reproduktory.
Invite přidává automatickou klimu s tím, že chlazena je i schránka před spolujezdcem, kožený volant, další dva reproduktory, bluetooth handsfree, kola z lehkých slitin (16 palců) a vyhřívání zrcátek.
Intense k tomu připočítá větší kola (18 placů), optipaket karoserie, mlhovky, AUX vstup pro rádio, které má nyní 9 reproduktorů, jmenovku Rockford Fosgate a měnič na 6 CD a lepší loketní opěrku.
Vrcholem je Instyle, který k tomu přidává kožené potahy sedadel s vyhříváním, navigaci s harddiskem, videovstup, a adaptivní bi-xenonové světlomety s ostřikovači.
Metalíza je vždy za příplatek 15 tisíc.
Ceny lze hodnotit velmi dobře.
model Inform Invite Intense Instyle 1.5 5MT 80 kW / 109 k 449 900 509 900 - - 1.8 5MT 105 kW / 143 k 469 900 529 900 569 900 699 900 1.8 CVT 105 kW / 143 k - - 609 900 739 900 2.0 DI-D 6MT 103 kW / 140 k 529 900 589 900 629 900 759 900
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.