Mitsubishi právě zveřejnilo ceny nového Lanceru. Pojďme se na ně podívat.
Nabídka bude začínat již na 450 tisících, což je velmi slušná cena. Motor 1,5 je navíc při svých 109 koních velmi úsporný, vezme si jen 6,4 litru benzínu na 100 km v kombinovaném režimu.
Všechny výbavy obsahují 7 airbagů, ABS, systém kontroly trakce a stabilizace (s výjimkou motorizace 1,5 Inform), Isofix, manuální klimatizaci, palubní počítač, všechna okna elektricky ovládaná, výškově stavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrku, rádio s CD a MP3 a v základu 4 reproduktory.
Invite přidává automatickou klimu s tím, že chlazena je i schránka před spolujezdcem, kožený volant, další dva reproduktory, bluetooth handsfree, kola z lehkých slitin (16 palců) a vyhřívání zrcátek.
Intense k tomu připočítá větší kola (18 placů), optipaket karoserie, mlhovky, AUX vstup pro rádio, které má nyní 9 reproduktorů, jmenovku Rockford Fosgate a měnič na 6 CD a lepší loketní opěrku.
Vrcholem je Instyle, který k tomu přidává kožené potahy sedadel s vyhříváním, navigaci s harddiskem, videovstup, a adaptivní bi-xenonové světlomety s ostřikovači.
Metalíza je vždy za příplatek 15 tisíc.
Ceny lze hodnotit velmi dobře.
model Inform Invite Intense Instyle 1.5 5MT 80 kW / 109 k 449 900 509 900 - - 1.8 5MT 105 kW / 143 k 469 900 529 900 569 900 699 900 1.8 CVT 105 kW / 143 k - - 609 900 739 900 2.0 DI-D 6MT 103 kW / 140 k 529 900 589 900 629 900 759 900
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.