Proslýchá se, že Maybach by měl v nejbližší době představit extrémně luxusní kabriolet. Neskromná cenovka a exkluzivita, to je pravý recept na Araby
V průběhu příštího měsíce se totiž koná autosalon v Dubaji a to je to pravé místo kde luxusní kabrio představit. Koncentrace boháčů, schopných utratit majlant téměř za cokoliv, je zde na metr čtvereční zdaleka největší na světě.
Maybach se dlouhodobě potýká s nízkými prodeji, především proto, že nemá v segmentu dostatečné jméno. A právě jméno je zde klíčem k úspěchu.
Hyperluxusní kabriolet by měl pošramocenou pověst z části napravit.
Podle zdrojů by se mělo vyrobit jen 20 kousků těchto vozů, které s sebou ponesou znaky nedávného konceptu Ocean drive od Mercedesu. Cena by měla dosahovat astronomického milionu euro, v emirátech to však není nic nevídaného.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.