Do České republiky byl na objednávku přivezen asi nejdražší vůz na trhu – Bugatti Veyron. Jeho cena se pohybuje v přepočtu kolem 36 miliónu korun. Média marně pátrají po šťastném majiteli, který si nechal toto vozidlo objednat a přivézt.
Jedná se o supersportovní vůz s maximální rychlostí přes 400 km/h. Neznámý kupec si nechal auto přivézt přímo od výrobce, který za normálních okolností tento vůz do naší země nedováží.
Bugatti Veyron si doposud pořídilo na celém světě pouze 60 řidičů, čekací lhůta na takové autíčko je i 5 let. V současné chvíli na něj čeká dalších 140 zájemců. Celkem má být vyrobeno pouze 300 kusů. Za cenu jednoho takového auta lze pořídit pět Ferrari 612 Scaglietti.
Tak až kolem vás projede auto za 36 miliónu, budete vědět, že jeho řidič nebo řidička je v současné době nejvíce hledaným majitelem vozu v České republice.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?