Do České republiky byl na objednávku přivezen asi nejdražší vůz na trhu – Bugatti Veyron. Jeho cena se pohybuje v přepočtu kolem 36 miliónu korun. Média marně pátrají po šťastném majiteli, který si nechal toto vozidlo objednat a přivézt.
Jedná se o supersportovní vůz s maximální rychlostí přes 400 km/h. Neznámý kupec si nechal auto přivézt přímo od výrobce, který za normálních okolností tento vůz do naší země nedováží.
Bugatti Veyron si doposud pořídilo na celém světě pouze 60 řidičů, čekací lhůta na takové autíčko je i 5 let. V současné chvíli na něj čeká dalších 140 zájemců. Celkem má být vyrobeno pouze 300 kusů. Za cenu jednoho takového auta lze pořídit pět Ferrari 612 Scaglietti.
Tak až kolem vás projede auto za 36 miliónu, budete vědět, že jeho řidič nebo řidička je v současné době nejvíce hledaným majitelem vozu v České republice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.