Do České republiky byl na objednávku přivezen asi nejdražší vůz na trhu – Bugatti Veyron. Jeho cena se pohybuje v přepočtu kolem 36 miliónu korun. Média marně pátrají po šťastném majiteli, který si nechal toto vozidlo objednat a přivézt.
Jedná se o supersportovní vůz s maximální rychlostí přes 400 km/h. Neznámý kupec si nechal auto přivézt přímo od výrobce, který za normálních okolností tento vůz do naší země nedováží.
Bugatti Veyron si doposud pořídilo na celém světě pouze 60 řidičů, čekací lhůta na takové autíčko je i 5 let. V současné chvíli na něj čeká dalších 140 zájemců. Celkem má být vyrobeno pouze 300 kusů. Za cenu jednoho takového auta lze pořídit pět Ferrari 612 Scaglietti.
Tak až kolem vás projede auto za 36 miliónu, budete vědět, že jeho řidič nebo řidička je v současné době nejvíce hledaným majitelem vozu v České republice.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?