Stále více Čechů láká pořídit si super rychlý sportovní vůz, u kterého se tachometr vyšplhá až na číslo 350. Po českých silnicích tak jezdí auta za několik miliónu korun.
V letošním roce přibylo v České republice 250 nových majitelů luxusních sportovních vozů. To je o 42% více než vloni. Mezi nejoblíbenější sportovní vozy u nás patří bezesporu Ferrari.
Letos si toto auto pořídí 28 Čechů, to je o jednoho více než v loňském roce. Ferrari v hodnotě 7 miliónů si v letošním roce dokonce koupilo šest zájemců. V současné době můžete na českých silnicích potkat asi sto automobilů této italské renomované značky.
Nejlevnější nový model F430 začíná na hranici 5 miliónů korun. Nejdražší je Ferrari 612 Scaglietti, jeho cena se pohybuje kolem 7 miliónů korun.
Ojeté Ferrari lze pořídit od půl milionu korun. Za modely, které byly vyrobeny po roce 1990, zaplatíte většinou nejméně milion korun. V tuto chvíli v autobazarech čeká na nového majitele asi 30 ojetých plnokrevníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.