Auto si můžete vybírat na základě nejrůznějších kritérií. Podle ceny, typu, značky, barvy, ale také podle vašeho astrologického znamení.
Každé znamení má svoje vlastní charakteristiky. Můžete se dozvědět, jakou má povahu beran, štír nebo kozoroh, ale stejně tak nám znamení může dopředu říct, jakým autům dávají lidé narození v konkrétním znamení přednost.
Lidé narození ve znamení berana mají velmi vřelý vztah k automobilům. Rádi je upravují, leští, vylepšují, proto často využívají tuning. Je obvyklé, že tito lidé často pracují v oblasti motorismu. Jejich oblíbené značky jsou Ferrari, Hummer, Volkswagen.
Býci od svého auta očekávají především pohodlí. Preferují široké typy a polstrované sedačky. V barvách volí přírodní nebo pastelové tóny. Na autě většinou nešetří. Vyberou si mezi značkami Volkswagen Passat, některým BMW a podobně.
Blíženci jsou neustále v pohybu, podle toho také volí své auto. Jsou dobří řidiči, ale spíše v otázce obratnosti, takže vynikají především na krátkých tratích. Je pro ně důležité, aby vše potřebné měli v autě hned po ruce. Preferují menší auta jako je Smart, Fiat nebo malé Renaulty či Hondy.
Raci se rádi obklopují lidmi, proto také volí prostorná auta. Líbí se jim vozidla v barvách bílé, mořské zelené nebo modré. Nostalgičtí jsou, když přijde řeč na americká auta z padesátých a šedesátých let. Ale většinou vybírají mezi Fordem, Toyotou nebo Volvem.
U lvů je nejdůležitější, aby vůz něčím vynikal. Může to být barva, snadné ovládání, design, prostě cokoliv. Pro lva je důležité, jak působí na ostatní. Proto často volí barvu černou nebo nazlátlou. Podněcuje to jejich sebevědomí a pocit dobrého postavení ve společnosti. Volí Mercedes nebo Peugeot.
Pro pannu je auto ryze praktická záležitost. Tomu odpovídají kritéria, podle kterých si auto vybírají. Stačí když jede, pohodlně se s ním zaparkuje a zloději ho nebudou chtít ukrást. Ideální je Renault, Daithatsu nebo Škoda.
Váhy mají jasnou představu o svém voze. Musí být pohodlný, esteticky na dobré úrovni, asi tak střední velikosti. Líbí se jim moderní vozy. Preferují Citroeny a Peugeoty.
Štíři jsou zvláštní znamení, nelze říct jaký mají k autům vztah. Většinou ho získají, až když si auto koupí, potom ho mají rádi. Pro ně je velmi důležitá funkčnost motoru a dobrý technický stav. Líbí se jim vozidla, která nejsou na silnici moc časté. Pro štíra by bylo ideální Porsche nebo Chrysler.
Pro střelce je volba auta jednoduchá. Chtějí sportovní vozidlo, kterým mohou jezdit do přírody, ale zároveň bude elegantní ve městě. Mají rádi vínovou, fialovou a modrou barvu. Značky pak Mitsubishi, Jeep, Jaguar nebo Bentley.
Kozorozi jsou velmi konzervativní, vybírají auta podle úspory a bezpečnosti. Líbí se jim například veteráni. Sáhnou po Chevroletu nebo Volvu.
Lidé ve znamení Vodnáře mají rádi modernu a inovaci. Proto je zajímá vše neobvyklé, menší spotřeba, ekologická užitnost, originální tvar karosérie nebo zvláštní odstíny barev. Jejich značkami jsou Saab nebo Smart.
Ryby jsou nejméně identifikovatelné znamení ve vztahu k autům. U nich nelze říct, kterou značku preferují. Pro ně je důležité, aby auto bylo veselé, spolehlivé, bezpečné. Na konkrétní značce jim nezáleží.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?