Tak a je to venku! Od 1. října je v prodeji nový Subaru Impreza. Jeho cena v základním modelu 1.5 R Aktive je 498 800 korun. A na co se můžeme za tyto peníze těšit?
Vedle pohonu všech kol bude součástí nového modelu i redukční převodovka (u ručně řazeného pětistupňového ústrojí), opěrky hlav vpředu, 6 airbagů, rádio s CD přehrávačem, audio vstupem pro připojení externího přehrávače, elektrické ovládání oken a to v předu i vzadu, automatická klimatizace, elektrické ovládání a sklápění vnějších zpětných zrcátek nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním a vyhřívaná sedadla.
Pokud připlatíte 60 000 korun navíc, dostanete motor 1.5 R Komfort. K tomuto modelu, mimo výše zmíněného, se těšte na měnič na 6 CD, 6 reproduktorů, ovládání rádia na volantu, kliky nebo kryty zrcátek v barvě vozu, přední mlhová světla nebo vyhřívání vnějších zpětných zrcátek.
K motorům 2.0R dostanete navíc stabilizační systém a asistent pro rozjezd do kopce.
Pokud si koupíte verzi N1, získáte odpočet DPH za 24 800 korun. Impreza je pak ale čtyřmístná. Za příplatek 40 tisíc korun získáte automatickou čtyřstupňovou převodovku pro dva menší čtyřválce, ale pak musíte počítat s tím, že přijdete o redukční převodovku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.