Je pro vás Corvetta pravým symbolem auta s motorem vepředu a spálenými pneumatikami vzadu? V tom případě pospěšte s koupí...
V posledních dnech se objevily dvě zajímavé informace ohledně příští generace Chevroletu Corvette s označením C7.
Ta první je o zásahu módy dvouspojkových převodovek i v USA. Právě další Corvette by měla dostat mimo tradičního manuálu i automatickou volbu. Dvouspojková automatizovaná převodovka se v současné době dostává pod kapotu mnoha modelů a vzhledem ke svým možnostem není divu, že bude nasazena i v tomto sporťáku. Dokáže totiž spojit dvě v jedno, umí řadit bleskurychle, ale zároveň i relativně komfortně, možnosti nastavení jsou tak širší než u klasického automatu.
Druhá zpráva se týká nasazení pohonu všech kol. Nedá se předpokládat že by se silnic vymizely klasické Corvetty pálící zadní gumy na počkání, pohon všech kol by však byl příjemným doplněním nabídky pro ty, kteří vyžadují místo driftování spíše přesnou a rychlou stopu.
Za dodavatele byla vybrána společnost Haldex ze Švédska, která dělala mimo jiné i pohon pro Bugatti Veyron. Využita by měla být nejnovější generace tohoto ústrojí, která si odbyla premiéru v novém Saabu 9-3. Elektronicky řízený diferenciál je schopen dodat sílu každému jednotlivému kolu separátně, přičemž na jedno může být přeneseno až 85% celkové síly.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.