Blížící se tokijský autosalon startuje tradiční aktivitu japonských výrobců. Přestože na poslední výstavě ve Frankfurtu představili několik novinek a konceptů, hlavní palební síla je načasována na říjen.
Suzuki doma představí také koncept dua, vlastně tria vozidel, jejichž využití je pro nás zatím jen málo představitelné, ale zřejmě mají v Japonsku jiné zkušenosti a představy o budoucnosti.
Studie PIXY a SSC není jedno vozidlo určené pro více použití, ale na způsob tradiční ruské "matrjošky" se skládá ze dvou menších jednomístných PIXY a většího přepravního SSC.
Výrobce říká, že tato studie představuje naplnění pojmu "udržitelná pohyblivost". PIXY a SSC má podle představ Suzuki zajistit transport osob a usnadnit přeměnu lidské společnosti v definitivně mobilní uskupení.
Využití malého jednomístného vozu je směřováno do hal, budov a na chodníky, po naložení do většího mají mít lidé možnost komfortního cestování na větší vzdálenosti kompaktním vozem. PIXY by mohl být navíc kompatibilní i s loděmi.
Minimalizace už tu jednou byla a nedopadla nejlépe, ale nechme se překvapit...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.