Sportovní tvář Opelu Corsa

Jan Fiala, 2. října 2007, 14:00 Google+

Sportovní Corsa bude dostupná (přinejmenším na britském trhu) se dvěma zajímavými motorizacemi. Půjde o přeplňovanou zážehovou šestnáctistovku o výkonu 150 koní, nebo přeplňovaný vznětový motor s objemem 1,7 litru a výkonem 125 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Corsa

Corsa | foto: Opel Media

Sdílejte článek

Po dvouleté pauze tak naváže na sportovní verzi předchozího modelu Corsa.

Nejnovější přírůstek aktuální modelové řady Corsa, verze s označením SRi, je oživením jedné z nejznámějších verzí našlapaného vozu nižší třídy, která představuje vyvážený balíček skvělých jízdních zážitků, perfektního vzhledu a dostupnosti.

Vůz by měl oslovit především zájemce, kteří netouží po špičkové verzi OPC, ale přesto mají rádi dynamický vzhled a nevšední jízdní vlastnosti. A obojího má verze SRi vskutku dostatek.

O pohon sportovní Corsy se stará jeden ze dvou nabízených motorů. Buď jde o nový přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 a výkonu 150 koní, nebo o diesel CDTi s objemem 1,7 litru a výkonem 125 koní. S benzinovým motorem zrychlí Corse SRi z klidu na 100 km/h za pouhých 7,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 209 km/h.

Také dieselová verze CDTi nabízí působivou dynamiku - zrychlení z klidu na 100 km/h za 9,7 sekundy a maximální rychlost 195 km/h. Spolu s těmito nadprůměrnými dynamickými vlastnostmi se však také pyšní úsporností - kombinovaná spotřeba paliva dosahuje 4 litry na 100 kilometrů.

U obou verzí je k použit speciálně vyvinutý sportovní podvozek, který je proti standardní verzi snížen o 18 milimetrů na přední nápravě a o 15 milimetrů na zadní nápravě. Vůz je standardně vybaven systémem kontroly stability ESP či posilovačem řízení s proměnným účinkem v závislosti na zatížení řízených kol a rychlosti vozu.

Dynamické tvary modelu Corsa jsou zdůrazněny novým předním spoilerem, rozšířenými nástavci prahů, sedmnáctipalcovými litými koly, chromovanou koncovkou výfuku a subtilním střešním spoilerem. V interiéru vozu najdeme sportovní sedačky v červené barvě, kožený sportovní volant s červenou spodní čtvrtinou věnce, pedály z lehkých slitin a červené bezpečnostní pásy. Harmonie interiéru tak dále zdůrazňuje sportovní charakter vozu.

Zdroj: General Motors

Vytisknout

Diskuze: Sportovní tvář Opelu Corsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Crash test

Prodloužený víkend, smrt zapsala rekord

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud