Sportovní tvář Opelu Corsa

Jan Fiala, 2. října 2007, 14:00 Google+

Sportovní Corsa bude dostupná (přinejmenším na britském trhu) se dvěma zajímavými motorizacemi. Půjde o přeplňovanou zážehovou šestnáctistovku o výkonu 150 koní, nebo přeplňovaný vznětový motor s objemem 1,7 litru a výkonem 125 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Corsa

Corsa | foto: Opel Media

Sdílejte článek

Po dvouleté pauze tak naváže na sportovní verzi předchozího modelu Corsa.

Nejnovější přírůstek aktuální modelové řady Corsa, verze s označením SRi, je oživením jedné z nejznámějších verzí našlapaného vozu nižší třídy, která představuje vyvážený balíček skvělých jízdních zážitků, perfektního vzhledu a dostupnosti.

Vůz by měl oslovit především zájemce, kteří netouží po špičkové verzi OPC, ale přesto mají rádi dynamický vzhled a nevšední jízdní vlastnosti. A obojího má verze SRi vskutku dostatek.

O pohon sportovní Corsy se stará jeden ze dvou nabízených motorů. Buď jde o nový přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 a výkonu 150 koní, nebo o diesel CDTi s objemem 1,7 litru a výkonem 125 koní. S benzinovým motorem zrychlí Corse SRi z klidu na 100 km/h za pouhých 7,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 209 km/h.

Také dieselová verze CDTi nabízí působivou dynamiku - zrychlení z klidu na 100 km/h za 9,7 sekundy a maximální rychlost 195 km/h. Spolu s těmito nadprůměrnými dynamickými vlastnostmi se však také pyšní úsporností - kombinovaná spotřeba paliva dosahuje 4 litry na 100 kilometrů.

U obou verzí je k použit speciálně vyvinutý sportovní podvozek, který je proti standardní verzi snížen o 18 milimetrů na přední nápravě a o 15 milimetrů na zadní nápravě. Vůz je standardně vybaven systémem kontroly stability ESP či posilovačem řízení s proměnným účinkem v závislosti na zatížení řízených kol a rychlosti vozu.

Dynamické tvary modelu Corsa jsou zdůrazněny novým předním spoilerem, rozšířenými nástavci prahů, sedmnáctipalcovými litými koly, chromovanou koncovkou výfuku a subtilním střešním spoilerem. V interiéru vozu najdeme sportovní sedačky v červené barvě, kožený sportovní volant s červenou spodní čtvrtinou věnce, pedály z lehkých slitin a červené bezpečnostní pásy. Harmonie interiéru tak dále zdůrazňuje sportovní charakter vozu.

Zdroj: General Motors

Vytisknout

Diskuze: Sportovní tvář Opelu Corsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Crash test

Prodloužený víkend, smrt zapsala rekord

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud