Po dvouleté pauze tak naváže na sportovní verzi předchozího modelu Corsa.
Nejnovější přírůstek aktuální modelové řady Corsa, verze s označením SRi, je oživením jedné z nejznámějších verzí našlapaného vozu nižší třídy, která představuje vyvážený balíček skvělých jízdních zážitků, perfektního vzhledu a dostupnosti.
Vůz by měl oslovit především zájemce, kteří netouží po špičkové verzi OPC, ale přesto mají rádi dynamický vzhled a nevšední jízdní vlastnosti. A obojího má verze SRi vskutku dostatek.
O pohon sportovní Corsy se stará jeden ze dvou nabízených motorů. Buď jde o nový přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 a výkonu 150 koní, nebo o diesel CDTi s objemem 1,7 litru a výkonem 125 koní. S benzinovým motorem zrychlí Corse SRi z klidu na 100 km/h za pouhých 7,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 209 km/h.
Také dieselová verze CDTi nabízí působivou dynamiku - zrychlení z klidu na 100 km/h za 9,7 sekundy a maximální rychlost 195 km/h. Spolu s těmito nadprůměrnými dynamickými vlastnostmi se však také pyšní úsporností - kombinovaná spotřeba paliva dosahuje 4 litry na 100 kilometrů.
U obou verzí je k použit speciálně vyvinutý sportovní podvozek, který je proti standardní verzi snížen o 18 milimetrů na přední nápravě a o 15 milimetrů na zadní nápravě. Vůz je standardně vybaven systémem kontroly stability ESP či posilovačem řízení s proměnným účinkem v závislosti na zatížení řízených kol a rychlosti vozu.
Dynamické tvary modelu Corsa jsou zdůrazněny novým předním spoilerem, rozšířenými nástavci prahů, sedmnáctipalcovými litými koly, chromovanou koncovkou výfuku a subtilním střešním spoilerem. V interiéru vozu najdeme sportovní sedačky v červené barvě, kožený sportovní volant s červenou spodní čtvrtinou věnce, pedály z lehkých slitin a červené bezpečnostní pásy. Harmonie interiéru tak dále zdůrazňuje sportovní charakter vozu.
Zdroj: General Motors