Svolávací akce se stávají módou a zákazník z toho jen profituje. Místy však jde o opravdu kuriózní problémy...
Době se změnila. Dříve, byl-li na autě nějaký závažný problém, všechno se tutlalo...no minimálně do doby než na to přišel někdo jiný.
Doba pokročila. V současné době se již automobilky za svá pochybení ve vývoji nestydí a svolávají vozidla alespoň kvůli těm opravdu závažným a ohrožujícím závadám. Často jde o brzdy, palivový systém...
Občas se však vyskytne něco opravdu kuriózního. Do soutěže o nejkurióznější závadu se právě zapsala Toyota a to snad zlatým písmem. Podle ní je nebezpečím, kvůli kterému je třeba svolat na 60 000 vozů Toyota Camry a Lexus ES 350, držte se, špatný kobereček.
Jde však prý o trochu větší problém, než by se mohlo zdát. Kvůli špatnému uchycení se může kobereček pohnout a srolovat právě pod pedály řidiče. V nejhorším případě by se potom nedalo pořadně „dupnout“ na brzdu, což může zapříčinit nehodu. Údajně se takových stalo již šest.
Řeknu vám, na to bych asi nepřišel...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.