Svolávací akce se stávají módou a zákazník z toho jen profituje. Místy však jde o opravdu kuriózní problémy...
Době se změnila. Dříve, byl-li na autě nějaký závažný problém, všechno se tutlalo...no minimálně do doby než na to přišel někdo jiný.
Doba pokročila. V současné době se již automobilky za svá pochybení ve vývoji nestydí a svolávají vozidla alespoň kvůli těm opravdu závažným a ohrožujícím závadám. Často jde o brzdy, palivový systém...
Občas se však vyskytne něco opravdu kuriózního. Do soutěže o nejkurióznější závadu se právě zapsala Toyota a to snad zlatým písmem. Podle ní je nebezpečím, kvůli kterému je třeba svolat na 60 000 vozů Toyota Camry a Lexus ES 350, držte se, špatný kobereček.
Jde však prý o trochu větší problém, než by se mohlo zdát. Kvůli špatnému uchycení se může kobereček pohnout a srolovat právě pod pedály řidiče. V nejhorším případě by se potom nedalo pořadně „dupnout“ na brzdu, což může zapříčinit nehodu. Údajně se takových stalo již šest.
Řeknu vám, na to bych asi nepřišel...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?