Mansory upravil Aston Martin Vantage V8

Jan Fiala, 30. září 2007, 08:00 Google+

Malý a hezký - tak charakterizuje Aston Martin Vantage V8 německá tuningová firma MANSORY Cooperation. V podání jejího balíčku úprav však z tohoto vozu vzniká i vzhledově čistokrevný sporťák. Jako u všech úprav, změny začínají předním spoilerem,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vantage V8

Vantage V8 | foto: MANSORY

Sdílejte článek

který dostal mřížku spodního otvoru pro přístup vzduchu k chladiči se čtyřmi vodorovnými liniemi, takže došlo k vizuálnímu připodobnění k nové lehké ochranné mřížce chladiče v horním otvoru - ta obsahuje šest vodorovných linek. Díky oběma úpravám je zlepšeno chlazení díky lepšímu přístupu vzduchu a také jsou úpravy MANSORY na první pohled jasně rozpoznatelné.

Úpravy však rozhodně nejsou pouze vizuální. Pod předními litými disky kol pracují speciálně vyvinuté brzdy BREMBO s kotouči o průměru 405 mm a šířce 32 mm. Brzdy jsou na přední nápravě šestipístkové. Na zadní nápravě jsou kotouče stejného průměru 405 mm, ale kotouče jsou užší - tloušťka činí 28 mm. Na zadní nápravě jsou brzdiče čtyřpístkové a zadní brzdy obsahují integrovaný systém ruční brzdy. S novými brzdami mají získat jezdci zcela nový pocit z jízdy, čemuž mají napomoci i zcela nově navržená lehká závodní kola z kovaného hliníku. Na přední nápravě jsou kola o rozměru 20x9 palců s pneumatikami 255/35 R20. Zadní kola mají rozměr 20 x 10,5 s pneu o rozměru 285/30 R20.

Na bocích jsou nově rozšířené nástavce prahů, které zlepšují aerodynamiku vozu a přitom vizuálně auto snižují. Dalším typickým detailem jsou pak integrované karbonové vstupy vzduchu na bocích předních blatníků. Designu zadní části vozu vévodí rampa s integrovaným karbonovým difuzérem, karbonovými kryty mlhových světel a dvěma dvojitými koncovkami výfuku. Díky zadnímu spoileru je ještě zvýrazněn dynamický charakter vozu.

Koncovky výfuků jsou chromované, zatímco otvory pro přístup vzduchu k motoru jsou z anodizovaného hliníku a dovršují tak vzhled exteriéru. Nezapomnělo se ani na závodní zpětná zrcátka z karbonu. Vůz dostal taky nový, n ižší podvozek. Jeho součástí jsou sportovní pružiny a celková světlá výška vozu se snížila o zhruba 20 milimetrů. V případě, že si u MANSORY objednáte individuáloní program úprav, nezůstane vpodstatě nic ani z původního interiéru. Volit v takovém případě můžete z těch nejkvalitnějších materiálů. Základem je samozřejmě jiný volant, karbonové obložení i těch nejmenších detailů či třídílná sada pedálů a táhla ruční bzdy.

MANSORY je společností, která se zabývá delikátními úpravami a tuningem britských luxusních vozů značek Aston Martin, Bentley a Rolls Royce. Sídlo společnosti je v německém Brandu v pohoří Fichtel poblíž Bayreuthu. Společnost MANSORY Cooperation GmbH nabízí pouze exkluzivní úpravy již zakoupených vozů - nové vozy sama neprodává.

Zdroj: MANSORY Cooperation GmbH

Vytisknout

Diskuze: Mansory upravil Aston Martin Vantage V8

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

599 GTB

Vybírají si ženy muže podle auta?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud