Citroen C4 Picasso neumí být jen maximálně praktickým vozem. Ve skutečnosti je mnohem mnohostrannějším autem než by se mohlo zdát.
Citroen si nemohl nepovšimnout poměrně moderního a nepochybně i výnosného trendu, kdy se původně MPV či malé dodávky mění v poměrně luxusně vybavené koráby silnic. Má to své, poměrně logické opodstatnění, jak MPV tak i dodávky jsou dělány na maximum prostoru. Pokud tento prostor využijí cestující, najednou je nějaký Rolls totální konzervou .
Přesně o to se snaží Citroen se svým stylovým, ale i velkoprostorovým Picassem. Edice Lounge je podřízena jedinému slovu – komfort.
Již na první nahlédnutí do interiéru je jasné, že na všechny cestující bylo myšleno. Kromě toho pátého, ovšem, jeho místo je totiž pravděpodobně na podlaze kufru, s pátou, doplňkovou sedačkou se totiž vůbec nepočítá. Čtyři téměř stejná, od pohledu velice komfortní křesla tak dokážou nabídnout opravdu nebývalou porci komfortu. Díky odsunutí zadních sedaček o pár pídí vzad se podařilo dále zvětšit prostor před koleny.
Dodatečný luxus nabízí čalounění kůží a DVD systém ve vozidle. Běžná maximální výbava je potom naprostou samozřejmostí. Vše zvenčí podtrhují 18palcová kola a zatmavená skla.
Druhou stranou mince zůstává otázka, dá se z původně rodinného MPV vybudovat opravdu komfortní a luxusní MPV? Nechme na Citroenu jak si s tím poradí.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.