Citroen C4 Picasso neumí být jen maximálně praktickým vozem. Ve skutečnosti je mnohem mnohostrannějším autem než by se mohlo zdát.
Citroen si nemohl nepovšimnout poměrně moderního a nepochybně i výnosného trendu, kdy se původně MPV či malé dodávky mění v poměrně luxusně vybavené koráby silnic. Má to své, poměrně logické opodstatnění, jak MPV tak i dodávky jsou dělány na maximum prostoru. Pokud tento prostor využijí cestující, najednou je nějaký Rolls totální konzervou .
Přesně o to se snaží Citroen se svým stylovým, ale i velkoprostorovým Picassem. Edice Lounge je podřízena jedinému slovu – komfort.
Již na první nahlédnutí do interiéru je jasné, že na všechny cestující bylo myšleno. Kromě toho pátého, ovšem, jeho místo je totiž pravděpodobně na podlaze kufru, s pátou, doplňkovou sedačkou se totiž vůbec nepočítá. Čtyři téměř stejná, od pohledu velice komfortní křesla tak dokážou nabídnout opravdu nebývalou porci komfortu. Díky odsunutí zadních sedaček o pár pídí vzad se podařilo dále zvětšit prostor před koleny.
Dodatečný luxus nabízí čalounění kůží a DVD systém ve vozidle. Běžná maximální výbava je potom naprostou samozřejmostí. Vše zvenčí podtrhují 18palcová kola a zatmavená skla.
Druhou stranou mince zůstává otázka, dá se z původně rodinného MPV vybudovat opravdu komfortní a luxusní MPV? Nechme na Citroenu jak si s tím poradí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.