Toužíte po novém Challengeru a chcete mít jeden z prvních tří modelů? Snadná věc, stačí dražit.
USA hlásí návrat k duchu muscle cars, Dodge Challenger je tu. Pokračovatel věhlasného jména se chlubí přeposilovaným designem, který jasně odkazuje na dobu svých předků. Nikdo jej zatím pořádně neviděl naživo, ale všichni ví jediné. Až se spustí prodeje, bude to bomba. Už kvůli tomu vzhledu.
6,1 litru velký motor generuje slušných 425 koní, ti jsou na zadní kola posíláni skrz automatickou převodovku o šesti stupních. Díky tomu zrychlí z nuly na sto za 4,5 sekundy...a spálí při tom jedny gumy. Nejvyšší rychlost 237 km/h není ani tolik podstatná, hlavní je to, že od semaforů to umí opravdu dobře, čtvrtmíle je totiž pryč za 13 sekund. O schopnosti zatáčet se již dále nepíše.
To vše jen tak pro připomenutí. To zásadní přijde teď, chcete-li vlastnit jednoho Challengera, máte tu možnost. První tři kousky totiž budou prodány ve třech různých aukcích.
Číslo 1 bude prodáno v Barret-Jackson Collector Car Auction v lednu příštího roku, výtěžek z této aukce bude zaslán na konto nadace notMYkid.
Číslo 2 bude prodáno na soukromé aukci dealerů Dodge již 26 září, profitovat z ní bude United Way for Southern Michigan.
Číslo 3 bude prodáno na aukčním portálu eBay, datum a další podrobnosti zatím nebyly zveřejněny.
Redakce ANN přeje příjemné dražení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.