Hamann již podruhé tuní Gallardo. Stojí to za to, nebo je to jen snůška zbytečností pro superauto? Hamann Lamborghini Gallardo victory edition se představuje.
Vlastníte Lamborhini Gallardo? Nuda, co? Má to každej jouda na druhým konci ulice a prostě už to dávno není čím to bývalo. Zkrátka sériovým Lambem už dneska dávno nikdo nikoho neohromí. Proto přišel Hamann.
Hamann má Gallardo ve svém repertoáru již delší dobu. Jenže nejen samotné vozy jsou nahrazovány novějšími a modernějšími, i tuningy přicházejí a odcházejí.Ostatně, účelem tuningu je odlišení se od okolní šedi a to moc dobře nejde, když je polovička aut „vytuněna“ stejně jako to vaše. Je tedy čas na druhou generaci tuningu od Hamannu s názvem Victory edition.
Z funkční stránky se pozměnění dočkalo především naladění řídící jednotky a nový je i výfuk. Tomu sekundují i silnější brzdy.
Výraznější jsou však změny exteriéru. Gallardo nemá špatnou aerodynamiku, Hamann se ji však pokusil ještě dále zlepšit novým zadním křídlem. Nového designu se dočkaly i blatníky a nárazníky, které jsou nyní mnohem mohutnější a výraznější. Na střeše se objevil sací otvor a vše doplňují kryty předních světlometů, které jsou nyní vyvedeny ve stylu jednotlivých svítilen.
Vše, včetně interiéru, je potom vyvedeno v poměrně zajímavé oranžovo-černé barvě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?