Hamann již podruhé tuní Gallardo. Stojí to za to, nebo je to jen snůška zbytečností pro superauto? Hamann Lamborghini Gallardo victory edition se představuje.
Vlastníte Lamborhini Gallardo? Nuda, co? Má to každej jouda na druhým konci ulice a prostě už to dávno není čím to bývalo. Zkrátka sériovým Lambem už dneska dávno nikdo nikoho neohromí. Proto přišel Hamann.
Hamann má Gallardo ve svém repertoáru již delší dobu. Jenže nejen samotné vozy jsou nahrazovány novějšími a modernějšími, i tuningy přicházejí a odcházejí.Ostatně, účelem tuningu je odlišení se od okolní šedi a to moc dobře nejde, když je polovička aut „vytuněna“ stejně jako to vaše. Je tedy čas na druhou generaci tuningu od Hamannu s názvem Victory edition.
Z funkční stránky se pozměnění dočkalo především naladění řídící jednotky a nový je i výfuk. Tomu sekundují i silnější brzdy.
Výraznější jsou však změny exteriéru. Gallardo nemá špatnou aerodynamiku, Hamann se ji však pokusil ještě dále zlepšit novým zadním křídlem. Nového designu se dočkaly i blatníky a nárazníky, které jsou nyní mnohem mohutnější a výraznější. Na střeše se objevil sací otvor a vše doplňují kryty předních světlometů, které jsou nyní vyvedeny ve stylu jednotlivých svítilen.
Vše, včetně interiéru, je potom vyvedeno v poměrně zajímavé oranžovo-černé barvě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.