Volkswagen Polo Cabrio - míň kovu, víc látky

Marek Litzman, 14. září 2007, 08:02 Google+

Volkswagen pokud chce mít opravdu komplexní nabídku svých modelů, bude muset ještě na několika místech přidat. Volkswagen Polo Cabrio zaceluje další díru v portfoliu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Světoznámá firma Karmann připravila pro Volkswagen další dílko. Po obřím úspěchu brouka s otevřenými krovkami, které měl na starosti též Karmann, má tato firma u Volkswagenu velmi dobrý zvuk.

Karmann stojí i za konkurenčními kabriolety, všechny však mají jednoho společného jmenovatele. Je jím plechová skládací střecha. Volkswagen jde svojí cestou a stále věří v látkovou budoucnost.

Vše je odvozeno od Pola GTI. To má pod kapotou starý dobrý 1,8 T o výkonu 150 koní. Velmi dobrý základ pro tuning. Vepředu se toho příliš nezměnilo. Z bočního pohledu je potom patrný nový oblouk střechy, který se mnohem více přibližuje siluetě kupé. Díky tomu, že ve kufru nebere prostor plech, ale pouze se tam snadno seskládá trocha látky, podařilo se vytvořit příjemnou, ničím nerušenou a uměle neprotaženou záď.

Zadní část je naprosto přepracována. Víko kufru je nyní uchyceno mnohem více vepředu a otvírá se lehce atypicky. Kufr je poměrně slušně velký, dle složení/natažení střechy se jeho objem pohybuje mezi 150-300 litry. Dole je patrná sdružená koncovka výfuku a difuzor.

Polo cabrio nabízí poměrně velmi atraktivní design a v době plechových střech jde o příjemný závan, téměř již nostalgie. Věříme, že dostane-li se kabriolet do sériové produkce, nezklame a své zákazníky si najde.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Polo Cabrio - míň kovu, víc látky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Golf BlueMotion

VW Golf BlueMotion ve Frankfurtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud