Brabus Bullit - C-klasse supersport

Marek Litzman, 11. září 2007, 09:01 Google+

Rychle a nenápadně, právě tak budou vypadat zájemci o poslední výtvor z dílny věhlasné ladičské firmy Brabus. Mercedes Benz třídy C není možná nejlepším materiálem k extrémním úpravám, v Brabusu si to však nemyslí. Jinak by totiž nemohl vzniknout nejnovější modelu Bullit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bullit

Bullit | foto: Brabus

Sdílejte článek

 Vezměte jedno Céčko od Mercedesu, zahoďte starý motor, již nebude potřeba. Vezměte nový, ručně vyráběný V12 biturbo od Brabusu, trochu jej polaďte a vsuňte pod kapotu svého Céčka. Doplňte několika málo nenápadnými spoilerky, přidejte přední nárazník s obřími vstupy pro chlazení a sání motoru a máme hotovo. Přesně takto postupoval Brabus u Bullitu.

Do C-klasse se mu podařilo vmačkat vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který k životu povzbuzují ještě dvě turbodmychadla. Díky tomu dosáhne na výkon neskutečných 730 koní a točivý moment 1320 Nm. Ten musel být skrouhnut na „pouhých“ 1100. Důvod je prostý, převodovka to zkrátka nezvládala.

Takovýto sedan pokoří stovku pod 4 sekundy a na 200 se rozjede za 10,5. To jsou opravdu famózní výkony, zvlášť když se k nim přidá maximálka 360 km/h.

Výborně je řešena aerodynamika, ta se totiž obejde bez monstrózních křídel, vystačí si jen s difuzorem a malou odtrhovou hranou na kufru. Vepředu zase pomáhá upravený nárazník. V interiéru můžeme čekat hojné použití Alcantry, sportovních doplňků a opravdu sportovních sedaček.

Zbytek, jako obvykle, ve Frankfurtu.

 

zdroj: Brabus

Vytisknout

Diskuze: Brabus Bullit - C-klasse supersport

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

Volkswagen Tiguan

Velké slevy u sedmi nových VW - levnější už to nebude!

reklama

Doporučujeme

Ultimate 112

Brabus Ultimate 112-(ne)řízená městská střela

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

  2. TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

  3. Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

  4. Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

  5. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud